Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Så fort man gjør noe som er anbefalt, men noen andre velger å ikke gjøre er man hysterisk. Og så fort man har valgt å gjøre noe som ikke anbefales, anses man av mange for å være dum/uopplyst osv osv....... Og slik går nå diskusjonen her inne på dib :DDD Jeg kan trøste dere med at det for min del i hvert fall jevner seg ganske godt ut, for ingen kan vel følge alle anbefalninger til pungt og prikke? Ikke over lengre tid i hvet fall!
AneB Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Nei, da får man i alle fall et stort problem for veldig ofte anbefaler "ekspertene" forskjellige ting.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Amen! Vel skrevet Stratos! Jeg er verken hysterisk eller uopplyst når jeg velger å følge endel anbefalinger, men ikke alle, bare en normal mamma som tar de valgene som passer oss best! :-)
manonym Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hehe, jeg synst det er litt komisk jeg. Man gjør jo det man mener er best for barnet sitt. Det er så mye som er anbefalt og ikke anbefalt, og selv ekspertene kan jo ikke bli enige om hva som er best og verst å gjøre ang forskjellige ting. Det er ingen fasitsvar på hva som er best å gjøre. Hvordan kan da noen her inne påstå at de vet hva som er best, og alle som ikke gjør det samme er tullinger? Det er feks anbefalt å fullamme babyen sin til han er 6 måneder, og å amme fremfor å gi mme. Men selv om det er anbefalt så er det ikke det beste for babyen og mor ikke har nok melk til babyen. Man må som sagt gjøre det som er best for seg selv og babyen.
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Så sant, så sant! ÆSj, jeg glemte den vinkling!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Greit nok å følge anbefalinger, men man trenger ikke å formulere seg slik at andre som ikke følger anbefalinger er "dumme"!!!! "Såklart lar jeg de ikke gjøre det........." "Selvfølgelig bruker jeg ikke såpe på babyen........" etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå