lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 her inne.) Jenta vår kom til verden onsdag 25.juli kl 16.24 Hun var 3220 gram og 50 cm. Hun skal hete ANNA:)) Vatnet gikk akkurat midnatt. Dro på sykehuset nesten med en gang for riene startet. Hadde følt meg uvel hele dagen, litt småkvalm, vondt i ryggen og magen. Gikk meg en liten tur på kvelden i veldig rask gange... Hadde så vondt i ryggen, så tenkte kanskje det hjalp å gå litt... Da jeg kom hjem, pusset jeg tennene og gikk å la meg, å der poff så gikk vannet. Låg mged rier til kl var ca 10 på mårran, da stoppet de jo opp igjen da ( Som 3 ganger tidligere) men nå hadde jo vannet gått, så ungen måtte ut. Jeg ble satt på drypp og bare sekunder etter haglet riene inn... De var temmelig tette og kraftige. Fikk epidural i 2 halv tre tida, da var riene så tette og kraftige at noe måtte bare gjøres... Etter ei stund stoppet de dryppet litt, riene var så tette og ungen begynte å få høy puls, lege ble tilkalt.... Pulsen roet seg etter de tok av dryppet. Så kom pressriene før jeg hadde stor nok åpning,,,,Det var IKKE godt nei!!! De måtte massere mormunnen på en måte for å at den siste "kanten" skulle forsvinne. Da det endelig var gjort begynte pressingen, det gikk ganske greit helt til hodet hadde kommet ut, da satt hun fast i skuldra og hadde vridd seg... Heldigvis var legen der, han fikk rotert henne rundt og fått henne ut...)) Da var alt bare fryd og gammen. Lille jenta mi var kommet til verden, frisk og helt nyyydelig:)) Nå har vi kommet hjem, og koser oss masse. Ønsker dere alle sammen lykke til !!)) KLEMZ P.S. når det gjelder den diskusjonen om sex hjelper, så hadde vi sex kvelden før... om det hadde noe å si vet jeg ikke ...men mulig det hjalp på litt:)))
2. gangs Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så mye....litt urettferdig at du skulle snike deg før meg men....har termin 3.dje jeg og serdu =) Diskusjon om sex og ikke for å få igang fødselen.....tror ikke på noe av det der......men tror barnet kommer når kroppen min er klar "2 let go". Er litt rart egentlig...overtroisk som jeg er....men men =) Lykke til i alle fall....Kos dere masse...tiden går så altfor fort.... Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå