SnupsaTupsa Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 så i en annen tråd her at dere lett hadde solgt barneklær. Hva slags klær? Var det HM o.l. og omtrent hvordan lå prisen? vurdert å selge en del, men trodde det var vanskelig... solgte dere det som pakker/poser, eller enkelt-plagg? takker for hjelpen )
2 Sommerbarn Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg solgte i pakker fordelt på størrelser. str.62-74 str.80-92 Blanda tøy, alt fra finkjoler og hjemmestrikker klær til HM og sparkjøpklær. Hver pakke hadde rundt 60 plagg og ble solgt for 500 kroner. Pakket fint i eske. Ble solgt og var ute av huset på under en uke.
2barns mor Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har solgt masse klær på finn. Alt fra H&M til merkeklær. Noe solgte jeg hver for seg, andre ting solgte jeg størrelsesvis, f.eks. 62-68, 74-80 osv. Som regel skriver jeg at folk kan komme med bud. Da får hver enkelt vurdere hva de evt. vil betale for klærne. Det viktigste for meg er at jeg blir kvitt klærne, at jeg i tillegg kan få noen kroner for det er bare en bonus. Pengene har jeg brukt til nytt tøy til barna igjen. Solgte en bunad en gang, den la jeg inn pris på, samt div. Rosenborg-klær til barn. Ble nedringt på de to sistnevnte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå