Gå til innhold

Barnets vekt og arv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo var 2700 ved fødselen, jeg var 2900... jeg spiser normalt (prøver ihvertfall)men har lagt på meg litt mye da... SF-mål er midt på streken... vi kan vel ikke forvente en 5kg's unge vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine barn overgikk meg og min mann til gagns ved fødsel..... :)

hadde sikkert skikkelig gode levekår der inne ;)

Skrevet

Jeg var under 3000. Sønnen min var 3560, og da la jeg på meg 20 kg i svangerskapet.

Har hørt det ikke har noe å si.

Skrevet

ok... syns unger bare blir større og større jeg! har litt angst for at det skal komme en toåring ut der... =P

Skrevet

Hehe, hadde det ikke vært greit å være ferdig med både amming og pottetrening da ? Kunne jo sendt dem rett på skolen :) hihi....

Du får vel en indikasjon fra leger / jordmødre rett før fødsel på hvor stor ca de tror ungen er . så kan du jo bare spørre da om h*n snakker reint når den kommer :)

Skrevet

hehehe =) nei må ha henne litt baby først altså... =P får høre med jordmor hva hun mener da =) på 3D-ultralyden var hun 100 g over gjennomsnittet så hun er vel sånn midt på treet regner jeg med =)

Skrevet

Jeg var 2400g og 45cm da jeg ble født, pappaen 3990g og 51cm. Tobias var 3770g og 51cm, Milla 3350g og 51cm.

Så de var jo sånn noe lunde i samme gate som oss da....selv om jeg var endel mindre...men jeg ble også født fire uker før termin, mens mine barn har kommet rett over termin - har jo litt å si det også.

Tror nok ikke du får en 5-kg baby, nei;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...