wirre;o) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 jeg er helt i sjokk. hun har tungen litt sånn ute hele tiden, men følger ellers alt normalt. jeg har jo kanskje tenkt tanken selv, men ble alikevel litt rar når legen lurte på om vi ikke skulle ta en sjekk.... Noen med erfaringer rundt dette?
AneB Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det hørtes helt vanvittig ut hvis det med tungen er ENESTE symptom. Min datter er 10 mnd, hun har gått med tungen stort sett mer utav munnen enn inni siden hun fant ut at hun hadde en tunge. Noen leger er helt gale, men vil tro og håpe at de aller fleste leger ikke sender et barn til test for syndromer om de ikke har noe mer å henge det på enn at tungen er ute! Håper dere får det raskt ut av verden!!
wirre;o) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 det var det eneste han hadde å henge det på... jeg også hadde tungen ute støtt når jeg var baby. men det er jo snart 30 år siden og da testet de kanskje ikke sånt. jeg har iallefall ingen syndromer, såvidt jeg vet da. håper ikke vi må vente i votter og vintre på å komme på barneavdelingen, nei.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Har ingen erfaringer rundt dette, men skjønner at dette er vanskelig og at du vil finne info. Du kan jo poste et spm på funksjonshemmede og kronisk syke barn her inne på dib eller så kan eg anbefale deg å gå inn på foreldrehjelpen.net, kanskje det er noen som kan hjelpe deg der. Lykke til!
manonym Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Litt rart når han bare har det som grunnlag for å sjekke. Men det skader jo ikke å få en sjekk da! Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite, selv om det er skremmende mens det står på=)
belli72 Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Kjære deg, skjønner godt at du er litt satt ut nå! Synes forøvrig det er kjemperart at de ikke har stusset på noe før, og om tungen er det eneste han kunne sette fingeren på, så tror jeg ikke jeg ville vært veldig bekymret. Lille tassen her har også tungen ute ofte.... Trodde at barn med syndromer lå etter i forhold til barn uten når det gjaldt den motoriske og psykiske utviklingen? Det er mye som kan være tegn på syndromer, bl.a. hodeomkrets, korte fingre, lave ører, skjeve øyne osv. (dette har jeg lest, men kan ikke gi deg referansen). Håper du får raskt svar på prøvene. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå