sikat Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Skulle egentlig på koselig babyvisitt på sykehuset i ettermiddag til ei venninne og den lille krabaten hennes som ble født på lørdag. Men fikk nettopp ei melding om at de var blitt sendt til ett større sykehus pga at gutten har fått noen rykninger som de ikke visste hva var! Hadde fått dem i går ettermiddag og de har avventet til i dag for å se om det ga seg, men nå er de sendt oppover til nærmeste store sykehus.... Håper bare alt er bra med det lille gullet....
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 uffda =( krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå