Gå til innhold

Dere som sitter her i dag, har dere ferie eller mammaperm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller annen grunn? Jeg sitter på jobb, og slapper av litt innimellom her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammaperm. Men den er over på fredag =0( Men blir litt hjemme med gullet en stund til

Skrevet

Mammaperm =)

Skal være hjemme med tassen til neste august (satser på plass i storebrors barnehage da)

Skrevet

Går hjemme med barna.

Skrevet

Hva!!! C&MA sitter du på jobb og dibber?? Hvordan har du samvittighet til det.... Ehhh. Tulla. Gjør akkurat det samme. Men NÅ må jeg jobbe litt. Men skal bare lese et innlegg til.... Huff. Må skjerpe meg :)

Skrevet

Ferie:) Har 2 uker igjen av ferien og storkoser meg:)

Skrevet

Mammaperm og barnefri. Gubben er ute på tur med barna. Nå må jeg vaske litt.. :)

Skrevet

Mammaperm :-)

Skrevet

Ferie i 2,5 uke til. Deilig!! De to store barna er med besteforeldrene sin ei dag, minsten sover luren sin og mannen har begynt igjen å jobbe i dag. Da kan jeg kose meg her...

Skrevet

mammaperm her og :)

Skrevet

Ingen av delene. Skal på kveldsvakt. Eldstemann er i barnehagen og minsten sover, så da kan jeg sitte her og slappe av:-)

Skrevet

Hehe, ja, har samvititighet til det ;) Har du? hehe.-..Kan jo ikke overarbeide oss ;)

Skrevet

Ingen av delene. Skal på jobb klokken 14.00. Er ferieavløser, så har ikke hatt ferie i år heller. Beggynner i ny fast jobb neste mnd. og gleder meg masse!

Ha en fin dag alle sammen!!

Skrevet

Begynner på jobb om en time og guttugnen er levert hos dagmammaen for å få luren sin...

Skrevet

Fnis.. Jepp har samvitighet til det. Noen ganger blir det litt for mye Dib på jobben, men ingen som har sagt noe. Men, men. Jeg jobber det jeg må, pluss litt til, så noen dager blir sløvere enn andre :)

Skrevet

Mammaperm! En hærlig tid.........

Skrevet

jeg har fri fra jobben i dag...

Skrevet

Ja, samme her.. Og litt sløv i dag etter å ha vært hjemme i to uker..

Skrevet

Ferie egentlig, men har liten baby (som nå sover søtt på armen min) og er student til vanlig så er uansett endel hjemme.

Skrevet

Alene på jobb og bare så stille....! Rydder og rydder da, men litt pause må man ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...