Gå til innhold

vi skal avlive hunden vår i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt grusomt.Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal takle det.

Dette er hund nr 3.. siden 2005.. ja du leste riktig.. og 2 hester har vi også måtte avlive. Jeg skjønner ikke hva vi har gjort gale men noe må det være. Den første hunden vår fikk hjerne svulst, den 2 fikk leve til den ble 6 mnd, da klarte den ikke gå lenger grunnet hd og nå den siste søte pia mi med ekstreme smerter grunnet hd og sterk allergi. Vi fikk oss ny hund for noen mnd siden, selv om planen var å ha de begge så fyller lille gaia tomrommet.

Skikkelig deppa nå men vet det må gjøres. Det blir bedre etterhvert men smertene nå er grusomme:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner hvordan du har det. Ikke mange dagene siden vi var igjennom det samme. Er helt grusomt. De blir som familie, men må tenke på at de får det bedre, vår var blitt gammel og så han begynte å bli plaget, derfor er det bedre å slippe.

Skrevet

Huff og huff. Klart det ikke er dere som gjør noe galt. Dere har "bare" vært veldig uheldige. Men du får heller tenke den gode tanken at den tiden hudene fikk på jorden, var nettopp hos dere :) Og de har sikkert hatt det helt fantastisk. Det er helt grusomt å måtte avlive en god venn. Sender deg masse gode klemmer jeg....

Klem

Skrevet

uff de dro nå, så da er det bare oss igjen. Vet jo at hun får det bedre men avgjørelsen er vond å ta. En føler at en har feilet dem. Håper gutten vår på 18 mnd ikke merker for mye av det:( uff bare gråter nå og kynnere som ikke vil gå:(

Skrevet

Synes du er sterk jeg som har tatt denne avgjørelsen mange ganger nå. Det finnes de som tenker mer "egoistisk", og heller beholder dyret sitt unødvendig lenge, fordi man ikke klarer å avlive det. Skjønner jo det også på en måte, men det mest riktige er klart at har dyr det vondt, og ikke kan bli bedre, så bør de få slippe!

Håper du kommer deg greit igjennom dette, og snart får du en liten baby å ta vare på også, så vi får håpe det blir en stor glede i sorgen etter vofsen din!

Skrevet

Var igjennom det samme for noen år siden, og det var grusomt! Har aldri grått så mye. Elsket den hunden kjempehøyt og vi var heldige som fikk beholde han i 13 år. Men du gjør det rett, selv om det ikke føles sånn nå! Og som du vet;tiden leger alle sår:) Sender deg en stor trøsteklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...