*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nr 2 fra rusmiljøet jeg var i før jeg ble gravid.. Gutten var ikke mer enn 23 år :-( Glad jeg har kommet meg bort fra det miljøet...
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Huff ja. Godt å kunne "stå på utsiden" å se hva du unngikk/unngår selv. Er så bra at noen kommer seg ut av det Håper alt går bra med deg sånn ellers, og ønsker deg ellers all mulig lykke til med fremtiden! Klem
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Takk for det :-) Ja, det er godt å føle seg hel, er redd jeg hadde vært med å få opp den type døds statestikk om ikke jeg hadde fått Emma.. Hun reddet meg...
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja Men husk at du selv også sto for en stoooor del av å komme deg vekk fra dette miljøet. Det er jo flere med barn som ikke kommer seg ut. Du og Emma til sammen er dynamitt
Vrimle Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Uff..sånt er tragiskt at skjer med et ungt menneske:'( Så utrolig bra at du geirer deg så fint, det har du grunn til å være stolt over! Flott at du fikk lille Emma:) Kjenner selv ei som ble rusfri som 22åring, da hun ble gravid, alt går bra for henne, det er så godt å se!
Skravlemamman Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Så flink du er som har kommet deg ut av den dritten. Ønsker deg og Emma en god framtid:-) Trist med vennen din......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå