Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 da vi flyttet inn kjøpte jeg et stooort spisstuebord for å ha til mange gjester, de har uteblitt hehehe.. bare fordi vi er så travle alle mann. og nå når høsten kommer så blir det ikke noe bedre. så tenker nå på å sette det i boden, og bruke et lite respakteks bord i stedet, vi frigjør litt plass siden vi har åpen løsning. hva ville dere gjort ??
AneB Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Beholdt store bordet og prioritert fritiden annerledes!! Bestemt meg for å invitere venner hjem til middag eller spillkveld minst hver 6 uke eller noe sånt. Det er jo så kooooselig når alle samles rundt bordet
Sånn kan det gå Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hvor stort er bordet da? Kanskje dere heller kan selge det slik at dere sparer bodplass?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 det er plass til 6 + 4 . respateksen har plass til 4 + 2... er i tvil nå. vil ikke selge det, for har sjenk som hører til og liker det veldig godt, men passer sikkert bedre i ett større hus
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Nå er vel kanskje ikke respateksbord den fineste erstatningen, men siden jeg gjorde det samme som deg, og aldri fått somlet meg til å bruke bordet med plass til 8 stykk + +, så demonterte vi det og satte det i kjelleren. For øyeblikket er det ikke noe der nå, så snuppa har stor tomleplass... He, he. Skal få inn en liten sofagruppe pluss bord etterhvert. Må bare fylle opp pengekassen først
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 nei men respateks bordet står i boden og blir jo pyntet med en duk og så bruker jeg jo stolene som hører til det store bordet til. har lysekrone over også , så det blir ikke så gæli..
Sånn kan det gå Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Mener du at det bare her plass til 6 uten klaffer/ilegg? Det var jo et ganske lite bord da og liten forskjell til det andre. Så for meg et med fast plass til 12 eller noe jeg i forhold til et lite repatexbord. Hadde nok beholdt det bordet ja og heler brukt det mer aktivt. Selv ønsker jegmeg nå et bord på den str. i tillegg til vårt på 3 meter slik at jeg kan ha det minste på kjøkkenet og det store som spisestuebord i det nye huset.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 vi har sitti 9 voksne og 2 barn rundt det altså, uten å ta ut klaffene.. får besøk senere i dag og skal høre med henne. men tror det blir bytting
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 bare sett det bort du...du henter det nok fortere enn du tror thihi
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 hehehe.. søt du sjaman har tatt bort bordet og fikk masse mer gulvplass, så nå er jeg foreløbig fornøyd får se hvordan det blir utover høsten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå