Gå til innhold

er det her galskap??

Anbefalte innlegg

Skrevet

da vi flyttet inn kjøpte jeg et stooort spisstuebord for å ha til mange gjester, de har uteblitt hehehe.. bare fordi vi er så travle alle mann. og nå når høsten kommer så blir det ikke noe bedre. så tenker nå på å sette det i boden, og bruke et lite respakteks bord i stedet, vi frigjør litt plass siden vi har åpen løsning.

hva ville dere gjort ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beholdt store bordet og prioritert fritiden annerledes!! Bestemt meg for å invitere venner hjem til middag eller spillkveld minst hver 6 uke eller noe sånt.

Det er jo så kooooselig når alle samles rundt bordet :)

Skrevet

Hvor stort er bordet da? Kanskje dere heller kan selge det slik at dere sparer bodplass?

Skrevet

det er plass til 6 + 4 . respateksen har plass til 4 + 2...

er i tvil nå.

vil ikke selge det, for har sjenk som hører til og liker det veldig godt, men passer sikkert bedre i ett større hus ;)

Skrevet

Nå er vel kanskje ikke respateksbord den fineste erstatningen, men siden jeg gjorde det samme som deg, og aldri fått somlet meg til å bruke bordet med plass til 8 stykk + +, så demonterte vi det og satte det i kjelleren. For øyeblikket er det ikke noe der nå, så snuppa har stor tomleplass... :) He, he. Skal få inn en liten sofagruppe pluss bord etterhvert. Må bare fylle opp pengekassen først :)

Skrevet

nei men respateks bordet står i boden og blir jo pyntet med en duk :)

og så bruker jeg jo stolene som hører til det store bordet til. har lysekrone over også , så det blir ikke så gæli..

Skrevet

Mener du at det bare her plass til 6 uten klaffer/ilegg? Det var jo et ganske lite bord da og liten forskjell til det andre. Så for meg et med fast plass til 12 eller noe jeg i forhold til et lite repatexbord. Hadde nok beholdt det bordet ja og heler brukt det mer aktivt. Selv ønsker jegmeg nå et bord på den str. i tillegg til vårt på 3 meter slik at jeg kan ha det minste på kjøkkenet og det store som spisestuebord i det nye huset.

Skrevet

vi har sitti 9 voksne og 2 barn rundt det altså, uten å ta ut klaffene..

får besøk senere i dag og skal høre med henne.

men tror det blir bytting ;)

Skrevet

bare sett det bort du...du henter det nok fortere enn du tror thihi

Skrevet

hehehe.. søt du sjaman :)

har tatt bort bordet og fikk masse mer gulvplass, så nå er jeg foreløbig fornøyd :) får se hvordan det blir utover høsten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...