Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei, er det noen som skal føde på ABC, Ullevål? Sånn ca den 10 august? Vel, det er planen min... selvom jeg "frykter" jeg kommer til å gå til 20 aug... (phu!). Fordi det var slik med de 2 andre svangerskapene jeg har gjennomgått.. Det er beundringsverdig at noen av dere holder motet oppe helt til the bitter end... og føler seg glad og lett til sinns. Det gjør IKKE jeg - og iallefall ikke i dag - på selve fullmånedagen. Grr!!! Det er ikke uvanlig å ha ekstra sterke følelser på fullmånedagen.. men likevel... Jeg begynner å KJEDE meg. Og det er kjedelig, selv med to nydelige døtre (3 og 11 år) og en deilig kjekk mann - Det er vel naturens gang..... Hold ut alle!! (anbefaler bok: Tusen strålende soler, da glemmer man seg selv!!). Gipsavstøpning skal iallefall skje i dag....
Marianne :-) Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg skal føde på ABC - forhåentligvis litt før 10. august, men skulle ikke forundre meg om det blir akkurat den dagen - da har jeg gått 14 dager OVER. I dag er jeg 3 dager på overtid. Gikk 12 dager over forrige gang, så jeg er på en måte forberedt, men JA det er kjedelig. Særlig på en regnværsdag som dette. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå