Gå til innhold

modningsakupentur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag tok jeg modningsakupentur. spent om det virker. skal til legen i morgen og sjekke hvordan ting ligger ann så skal jeg på akupentur på torsdag igjen. håper hun kan sette riestartene da og at jeg kan føde i helgen. det hadde vert finsligt men skal ikke håpe formye. terminen er ikke før 19 august så jeg har litt tid igjen... men lov å håpe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin samme dag som deg, hadde første time til modningsakupunktur idag. Jeg tror ikke du skal håpe for mye på at det virker for fort, de fleste trenger sikkert et par tre ukers behandling før det merkes. Vil jeg tro ihvertfall. ;o)

Jeg har neste time på fredag og mandag kommer min bedre halvdel hjem, så jeg håper jeg føder rett over helga. Hehe.

Hva er riestartere? *dum*

Skrevet

Tror ikke man skal forvente altfor mye for fort:-( Har vært til modningsakup. to ganger, siste var fredag. Ingen tegn her foreløbig, og jeg er 4 dager over temin........ Må vel bare smøre seg med tålmodighet ja. Har ny time på onsdag, håper hun kan sette noen nåler da også, eventuelt sjekke modning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...