Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Sikkert et dumt spm, men hvordan vasker man tissetassen til smågutter? Skal man dra tilbake forhuden når man vasker den eller ikke? Har hørt begge deler. Min gutt er 18 mnd og jeg har aldri dratt forhuden tilbake, han har heller aldri vært rød ig irritert der.. Vær så snill, jenter, opplys meg!!
Benni-min Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Nei, de sa på sykehuset også at man ikke skal dra forhuden tilbake. Min pode er ett år nå og har heller aldri vært rød og irritert der.
Ranveig R Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Skal ikkje dra forhuden tilbake nei. Det skal først gjerast når ungen sjølv gjer det, og då er det like greitt å be ungen vaske seg der og med det same han er i gang ) Eg vaskar han berre der eg kjem til, utan å "rote rundt" )
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Nei man skal ikke dra forhuden tilbake, det er selvrensende der på en måte. Vasker bare utenpå jeg!
mortiltreskjønnegutter Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 De eneste gangene hvor jeg drar forhuden tilbake er når han har hatt infeksjon og må smøres med salve. Ellers så skal man la det være i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå