Gå til innhold

Ang stell av gutter nedentil!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spm, men hvordan vasker man tissetassen til smågutter? Skal man dra tilbake forhuden når man vasker den eller ikke?

Har hørt begge deler. Min gutt er 18 mnd og jeg har aldri dratt forhuden tilbake, han har heller aldri vært rød ig irritert der..

Vær så snill, jenter, opplys meg!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de sa på sykehuset også at man ikke skal dra forhuden tilbake. Min pode er ett år nå og har heller aldri vært rød og irritert der.

Skrevet

Skal ikkje dra forhuden tilbake nei. Det skal først gjerast når ungen sjølv gjer det, og då er det like greitt å be ungen vaske seg der og med det same han er i gang :o)

 

Eg vaskar han berre der eg kjem til, utan å "rote rundt" :o)

Skrevet

Nix drar aldri den tilbake;)

Skrevet

Nei man skal ikke dra forhuden tilbake, det er selvrensende der på en måte. Vasker bare utenpå jeg!

Skrevet

De eneste gangene hvor jeg drar forhuden tilbake er når han har hatt infeksjon og må smøres med salve. Ellers så skal man la det være i fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...