Gå til innhold

Lite aktivitet i magen..


Monamor

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 38uker og 1 dag,og det begynner å bli mindre og mindre aktivitet i magen,kan det være noe galt??

Eller er det normalt at jo nærmere man er til roligere blir det,siden det blir dårligere plass nedi der??

Litt engstelig her,og bare må undersøke med flere om det stemmer..

 

Håper det skjer noe snart altså,for nå begynner jeg å bli lei...vil ha prinsessa mi ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei det er helt normalt , men du må kjenne liv hver dag , ellers kontakt føden der du bor, jeg er 4 gangs i uke 38 ,, er drit lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Dersom du er veldig usikker kan du jo ringe JM eller legen du går til og høre hva som er "minimumskrav" til bevegelse .

Det er ikke noe godt å gå rundt å være redd.

Jeg har ringt ett par ganger og så har jeg fått vite hvor mange spark jeg skal ha og så har jeg blitt rolig igjen ;)

 

Jeg er omtrent som deg og kjenner også mindre aktivitet nå. Men kjenner liv hver dag og flere ganger om dagen. Men begynner å bli lenge siden siste "hjemme alene fest" nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal kjenne liv i magen kvar dag, men varierer kor mykje kvar enkelt kjenne. Sjølv er eg i veke 38 no,og merker liv fleire gonger for dagen. Både spark og hikke. Men babyen har mindre plass enn før,og ligg difor roligare no i slutten av svangerskapet. Men som dei andre svarer, så kan du us dette med jordmor eller lege viss du føler deg usikker.

LYKKE TIL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har svart meg.. jeg ble litt mer rolig nå og i dag har jeg kjent litt mer liv,jeg har time hos jordmor på onsdag så da skal jeg nevne det.. er sikkert bare jeg som er litt over nervøs.. men som sagt i dag på dagen og nå etter jeg hadde spist var det "livatt" nedi der...

 

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...