Gå til innhold

Til dere som har kjent liv alt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter at dere beg å kjenne de "boblene" eller "sommerfugl" bevegelsene, bbeg dere å kjenne liv hever dag og litt hardere spark liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm skrivefeil er flott hehe!

Skrevet

Ifrå eg var heilt sikker på at "boblene" faktisk var veslepjuska, til å kjenne liv kvar dag, gjekk det kanskje ei lita veke. Men eg kjente ikkje liv (var i alle fall ikkje sikker), før etter ul (ca. veke 18-19). Så frå veke 19-20 blei lillesjura verkeleg aktiv.

Skrevet

kjente ikke disse "boblene". Men kjente derimot harde spark i uke 19..trudde ikke jeg kom til å kjenne no før i uke 22, da jeg venter numero uno ;')

Skrevet

merka helelr ikke disse boblene og sommerfuglene!

må innrømme at jeg egentlig ikke kjente etter heller da! har dessuten en morkake forann, så tydelige spark kjente jeg tidlig i uke 21 (tror jeg) og har kjent det daglig siden..

det er kjempe koselig når babyn sparker på dagtid, og irriterende å våkne til det om natta! ;)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde noen bobler men begynte å kjenne spark sist søndag da jeg var 20+1...og kjenner det daglig :)

håper tulla er litt mere aktiv enn storebroren hennes :)

Skrevet

Jeg kjente de boblene da jeg var 14+6..nå er jeg annengangs da..

Nå er jeg 19+1 og jeg kjenner litt på kveldene..smådunking lissom

Men de boblene kjente jeg kun den ene dagen..og etter det tok det laaaang tid før jeg kjente noe igjen..

Sist jeg var gravid kjente jeg ikke noe som helst før jeg var ca22uker på vei..men det var hele veien en veldig rolig baby da...

Skrevet

Jeg har kjent noe bobling i ei uke nå, ikke hver dag men. Det blir ikke sterkere enda heller kjennes det ut til, men nå vet jeg hva jeg skal kjenne etter! Gleder meg til skikkelige spark...

Skrevet

Hmmm, jeg la ikke så mye merke til den "boblinga" som folk snakker om jeg :P Begynte å kjenne spark nå som jeg var på ferie, og det tok vel ca en uke fra jeg ikke kjente noe til jeg kjente at det var spark :)

Til og med kjæresten kjente det, og jeg er bare 17+4 i dag, er ikke det litt tidlig egentlig? :P

Skrevet

Hei!

Jeg har kjent min lille sommerfugl to ganger nå, er 12+4, 2.gangs. I forrige svangerskap kjente jeg bevegelse en gang i uke 13, men så gikk det 3-4 uker før jeg kjente det neste gang. På ultralyd i uke 18 kjente jeg regelmessige spark og kunne fortelle jordmor hvilken vei babyen lå ut fra sparkene. Dette ble bekreftet på ultralyden. Så det er nok store variasjoner her! Det er vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut, man bare "vet det" når følelsen er der. Nå gleder jeg meg veldig til at sparkene skal bli hyppigere!!!!

Skrevet

kjennte det første sparket da jeg var 18+2 og etter det gikk det ca 1 uke så var det full rulle=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...