Gå til innhold

En kort feriehilsen :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en rask tur innom her!

Hjemmom fra hytta for å vaske klær og handle noen nødvendigheter som vin og spiker!

Håper alle har det bra og at all forberedelse til bryllup, barnedåper, nye prosjekter på jobben og siste rest av ferie for alle blir bra!

Vi snakkes om en uke eller to :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig at du stikker innom her :-)

 

Sender litt sol til hytta - akkurat nå er det et gløtt av sol her nemlig!

 

fortsatt god ferie!

Skrevet

Hei! Håper du ikke er aldeles utvaska av regn;=) Deilig med ferie uansett!!!

Skrevet

Vin og spiker kan man jo ikke leve uten:-))

 

Kos deg videre i regnværet - håper ikke dere skyller ned fra hytta!

 

Det MÅ JO SNART BLI BEDRE eller???

Skrevet

He he, bare ikke ta vinen først og spikre etterpå. Da kan det gå gæli, vettu :)

 

Det blir bra vær resten av uka, har de vise menn sagt. Jeg tror på dem, jeg!!

Skrevet

Vin må man definitivt ha når det er ferie!

 

Kos dere videre!

 

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...