Trollmora Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Bare en rask tur innom her! Hjemmom fra hytta for å vaske klær og handle noen nødvendigheter som vin og spiker! Håper alle har det bra og at all forberedelse til bryllup, barnedåper, nye prosjekter på jobben og siste rest av ferie for alle blir bra! Vi snakkes om en uke eller to )
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hyggelig at du stikker innom her :-) Sender litt sol til hytta - akkurat nå er det et gløtt av sol her nemlig! fortsatt god ferie!
♥Snulder Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Håper du ikke er aldeles utvaska av regn;=) Deilig med ferie uansett!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vin og spiker kan man jo ikke leve uten:-)) Kos deg videre i regnværet - håper ikke dere skyller ned fra hytta! Det MÅ JO SNART BLI BEDRE eller???
Karomamma Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 He he, bare ikke ta vinen først og spikre etterpå. Da kan det gå gæli, vettu Det blir bra vær resten av uka, har de vise menn sagt. Jeg tror på dem, jeg!!
Urtete Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Vin må man definitivt ha når det er ferie! Kos dere videre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå