Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 huff... føler meg dum her nå... men ble plutselig så usikker... Menssyklusen.... regner man den fra første dag i siste mens til den neste... eller er jeg helt på villspor her nå...??! Hilsen fra frøken midlertidig blond...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 ehh... jepp, det gjør du?? gjør hva da? er på villspor?
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 En menssyklus regnes fra første menstruasjonsdag til dagen før neste menstruasjon. Hver første dag med menstruasjon blir dermed en ny syklus! Har man 5 dager mens og 28 dager mensyklus er det dermed 23 dager etter mens er ferdig til neste mens begynner. De fleste kvinner har 28-30 dager menssyklus. Eggløsningen befinner seg som oftest på dag 14-16 i syklusen! Kan anbefale en Baby-computer får å få oversikt med mensen, ha naturlig prevensjon eller vite når du er mest fruktbar, samt når du er blitt gravid! Du kan finne mer informasjon på www.buenaventura.no Håper det svarte på spørsmålet! Og er ikke noe galt i å være på villspor - jeg var det jeg og - har bare satt meg inn i det og lært litt på veien! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Å, litt på villspor jeg også. Trodde man regnet en syklus fra mensens første dag til neste mens første dag. Så jeg havnet på 29. Det vil si at min er på 28 dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå