*Askepott og hjelperene * Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvor stor forskjell blir det fra 3 barn til 4-5barn? Ønsker meg en stor familie,men tenker litt på om man får "tid" til dem alle? Noen som kan fortelle meg litt om hvordan dere som har en stor familie har det?
*Askepott og hjelperene * Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Hehe, ja men hvordan deler dere på oppgaver hjemme? Og er det stor forskjell på å ha 3-5 barn? Jobber dere begge?
Sånn kan det gå Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 4-5 barn er jo ikke så mange akkurat da. ;-) Merket ingen overgang til nr. 4. Vi hadde allerede stor nok bil den gangen, så der trengtes heller ingen forandring for vår del.
Northernlights Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Når man fordeler 6 barn på 21 år,er det iallefall ikke noe problem =) Man har all den tiden man trenger med hvert barn om man TAR tiden. TV, fks, tar ofte mere tid fra folk,enn faktisk tid tilbragt sammen med barna i løpet av dagen. Og da snakker jeg om fks det å spille et brettspill med dem,ta dem med en og en på turer, eller evt ut og spise. Intens tid med barnet, altså. Ikke at man bare "er der". Fungerte fint for meg,iallefall. Har alltid ville hatt 4 barn,men fikk 2 flere enn jeg regnet med. Og jeg er umåtelig stolt over mine 4 gutter og 2 jenter! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå