Hemmeligheten Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Sånn da har jeg laget en uke tråd. Vi er da ejn gjeng med damer som har menn som har jobber slik at det ikke blir prøveperiode hver mnd. (+ en som reiser selv) Foreløpig er vi: musa88 Schnygga Sommerspire08 Stjernetitter Elisabeth77 Miss Misantrop maya80 undrende... Trulte **stjerneklar** Mali83 Venupi Håper jeg ikke har glemt noen? :/ Ny uke: hva skal dere denne uka? Jeg har som sagt fri men vet ikke helt hva vi skal gjøre. I dag øser det ned som bare det. Siste uka med kjærsten hjemme så jeg skal være mye sammen med han. Han reiser på sjøen på mandag og blir borte ca seks uker. Vi har første dag av min fruktbare periode på mandag så hvis vi har sex da er det en mikroskopisk sjangse for å bli gravid. Han blir borte til ca 12. sept og vi hopper galant over to prøveperioder.
Idun<3tosmå<3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Åj, her var jo enda en ny uketråd... Så kjekt at du fikk opp liste over alle:) Det var flere enn jeg trodde! Du må kose deg masse siste uka før han reiser, og jeg skal krysse fingrene for at det klaffer for deg!!! Husk at hans små kan leve ganske mange dager inni deg, er det ikke fem de sier da? Så det er bare å kjøre på!! Jeg hopper nok over denne perioden, men neste periode er han nok hjemme! Så da håper jeg det klaffer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå