Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Skriv ned planene for dagen da damer!!! kanskje vi snapper opp noen tips fra hverandre som kan hjelpe oss igang. jeg for min del skal ta det med ro idag.. har vasket ned halve huset de siste dagene så har slitt meg helt ut. Men noe må jeg vel gjøre for å føle jeg har prøvd å få tak i fullmåneeffekten. *gå tur med hunden og sønnen *kanel i vann (fysj.. men verdt forsøket) *lure gubben til en sengevals i kveld.
nupo Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det var et godt tips... jeg kjenner at jeg har begynt å surne.. det er 10 dager til termin.. men jeg er ganske så utålmodig, men altså begynt å surne. Det er IKKE bra. Så en fullmånesession kan kanskje gjøre susen for meg... (Innholdet i en fullmånesession er hva du gjør det til, vær i kontakt med deg selv og naturen så godt som mulig... skriv, tenk, føl, nyt, utager.. alt ettersom hva behovene er..).. God fullmåne!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Har en pakke med fjordland rømmegrøt liggende som jeg skal stappe i meg med masse kanel på før jeg skal ut å gå meg en tur.. nå vil jeg ha henne ut!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg skal på shopping. kanskje det hjelper på å traske rundt i noen timer om jeg orker. og bære litt tungt. når jeg kommer hjem skal jeg vaske klær for da må jeg gå opp og ned trappen mange ganger. og i kveld er det sengevals og stimulering av brystvorter på menyen
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg og sambo har "sengevals" hver eneste kveld, så jeg er overbevist om at det ikke hjelper! I dag skal jeg vaske badet og gulvene i hele huset. Gå en lang tur med bikkja. Spise kanel...det har jeg ikke tenkt på, men skal kanskje lage meg en liten "shot" med kanel i vann...ISJ! Har 8dager til termin og er så dritalei som man kan få blitt...føler meg seriøst som en FLODHEST!!! Også vil jeg treffa gullet mitt!!
Anquor Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 eg skal på modningsakupunktur no om en times tid, etter det så skal eg flytte nokre av øskene til nye leil (held så smått på å flytte) så då får eg bere litt og gå litt, pakke ned og pakke ut...bøye meg ned og opp....kynnerane kjem til å gå amokk! kanskje over i rier? kanskje vaske nokon klede etterpå det piss regnar ute så må vel småspringe litt til og frå bilen massering av puter under føttene og stimulering av brystvorter til kvelds fekk sex i dag tidleg, men må no sjå om me kanskje kan få til noko i kveld også
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Skal bake alt jeg kommer på, sitte å kose med med sjokoladekake og gråte! Så lei meg i dag! Håper det skjer noe snart!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 skal vi se... idag skal jeg rydde huset for vi skal ha visning her.. skal støvesuge og vaske gulv som aldri før.. så skal jeg på bim-treff etterpå.. blir kjempekoselig også skal jeg hjem og ha hyrdestund med mannen min får håpe dette virker det hadde vært godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå