Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Bare lurer. Hva er det som gjør FRP så attraktivt, eller er det bare en protest mot alle de andre partiene som har sittet i regjering, og ingenting skjer...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Er nok en blanding av det at ingen av de andre partiene får ut fingern, så hvorfor kan ikke FrP få prøve seg. De kan umulig gjøre mer skade enn de andre? Og så er jeg klart enig i flere av sakene deres..... ellers ville det jo vært dumt å stemme på et parti man egentlig ikke var enig med??? Er møkklei Ap, Krf, Sv, Sp, V osv. Tullinger hele gjengen. Egentlig er vel alle politikere kun en gjeng sauer. Og den som breker høyest er den som høres der og da, og resten av flokken dilter etter.....!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Tror dere liksom det ville bli revolusjon om FrP fikk komme til+ De har store drømmer, men urealistiske mål. Tror nesten litt av tryggheten deres ligger i at de aldri kommer helt til toppen. FrP er partiet som tiltrekker seg "mann i gata", men som fremmer en politikk der kun de om "sitter godt i det" ville fått det bra. "Lavere skatter og mer privatisering". Høres for meg ut som partiet for egoister.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hvorfor ikke? Én av fire nordmenn stemmer Frp, så de gjør tydeligvis noe bra! Jeg stemmer Frp mye pga innvandringspolitikken de fører. De fleste andre partiene er så jævla dumme og naive og ødelegger både for nordmenn og de skikkelige innvandrene som kommer til Norge med gode intensjoner. Regner med at dette spørsmålet ditt kommer nå pga ett dumt utsagn fra étt partimedlem i Frp. At noen kommer med ett slikt sleivspark, betyr ikke at ALLE mener det samme, og at dette er noe partiet står for! Jeg kommer alltid til å stemme Frp, og håper at partier som feks SV brenner ett visst sted (gjerne velgerene også!!!!)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Et dumt utsagn fra ètt partimedlem i Frp?Hehe,det kommer jo slike idiotiske utspill i ett kjør fra folk som representerer partiet.Det siste var vel at menn ble oppfordret til å hente koner fra Asia?Hoho,jeg ler meg skakk ihjel,jeg kan bare ikke ta FRP seriøst.Og dermed blir du et ignorant,egoistisk og tvers igjenom stupid menneske i mine øyne.Med alle dine meningsfeller.
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 At én av fire nordmenn stemmer FrP beviser da ikke noe annet enn at én av fire nordmenn deler noen oppfatninger med partiet. Det sier fint lite om hvorvidt disse oppfatningene er stupide og ondskapsfulle. Fortell litt om hva slags innvandringspolitikk du mener Norge bør føre og hvorfor det, da?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Én av fire kan da ikke ta så feil... Jeg gidder virkelig bruke tid på å forklare deg eller andre her hvorfor jeg stemmer Frp. Jeg blander meg ikke oppi hva slags parti DU eller andre stemmer på.
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Det er klart de kan. Verden auler av idioter. Du behøver selvsagt ikke forklare noe som helst, jeg bare tenkte at du kanskje var interessert i å gjøre nettopp det når du først svarte i en debatt som denne. Alle andre FrP-velgere er selvsagt også velkomne til å fortelle litt om sine refleksjoner rundt innvandring eller andre ting som måtte avgjøre deres partivalg - det kan bli en spennende debatt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Flertallet har nødvendigvis ikke rett...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 FRP har for meg blitt et mer og mer useriøst parti. Partiet ønsker muligens ikke å framstå slik at de blir negativt framstilt. Men det er vel ikke noe annet parti som tiltrekker seg folk med fordommer så mye som de gjør. Dessverre for FRP så er det ytringsfrihet her i landet. Det virker som om enkelte som er med i partiet har litt for mange meninger for seg selv, som nødvendigvis ikke tilhører partiet (ikke offentlig ihvertfall). Jeg er også lei alle de andre partiene, men jeg mener at hvis FRP får makten, vil det bli en gjeng med tapere i samfunnet, økonomien vil gå på ræva, og "FOLK FLEST" vil få det dårligere.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Rettelse: Flertallet har ikke nødvendigvis rett!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Egentlig kunne jeg tenkt meg å stemme demokratene. Men siden de er et lite parti, så blir stemmen min litt bortkastet på en måte. Velger da heller å stemme Frp.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Rart å lese alle som dømmer FRP nedenom å hjem, de er ikke et hakk dårligere eller bedre enn de andre partiene. Alle sitter på sin høye hest å lover gull og grønne skoger, og får ikke gjennom en dritt. Nei, jeg skal stemme FRP, kanskje de kan få fart i sakene, syntes absolutt de skal få prøve seg, så kan vi ta denne diskusjonen etterpå. Vet ikke om et eneste parti som ikke har kommet med et dumt utsagn nå og da.
prekæs Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Jeg stemmer ikke frp, og kommer ikke til å stemme det partiet noen gang. Understreker det. Men en stortingsperiode med frp, ville nok ikke rammet meg nevneverdi, bortsett for at jeg muligens hadde fått færre utgifter til skatt og avgifter. (ser her kun økonomisk på det) Har vel en teori om at en runde med frp, hadde rammet partiets velgere mest. Så gjerne for meg. Kynisk nå.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #15 Skrevet 31. juli 2007 Ja, du har nok rett i at partiets politikk nok først og fremst hadde rammet de som stemmer partiet mest. Ofte er det de ressurssvake som må lide for politikernes vedtak. Men med FRP ved roret ville nok forskjellene blitt betydelig større. Hva med å døpe om "for folk flest" til "for de som har mest".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå