elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Skal reise på kjærlighetsferie i slutten av august, og skal seff ha mensen da:o( går på yasmin p-piller - men har aldri før utsatt mensen med disse. Prøvde en gang da jeg gikk på¨trionetta, men fikk massa småblødninger da. Hvordan gjør jeg det på yasmin pillene da? hopper over de hvite pillene og beg direkte på et nytt brett? eller er det de 10 i midten som skal tas? spm nr 2.. Når en skal prøve å bli gravide, når slutter en på pillene da? midt i brettet, eller etter mens? takker for svar
moimoi Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du bare hgopper over de hvite pillene og begynner på et nytt brett, så tar du den pillefrie uka når du vil ha mensen. Jeg har aldri fått småblødninger da og jeg tar alltid to brett uten å få mensen. Du bør slutte etter den pillefrie uka, det anbefales nok ikke å slutte midt på et brett, men det går nok ann å gjøre det.
moimoi Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Skulle stå hopper, ikke hgopper Yasmin har lik mengde hormoner i alle pillene utenom de hvite og trionetta har ulike mengder i alle de ulike fargene, så det er jo mye bedre med yasmin med tanke på å utsette...
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Bare hopp over den pillefrie/hormonfrie uka. Men ikke alle kan gjøre slik uten å få småblødninger hele tida. Jeg får småbødninger av det uansett hva slags piller jeg går på
ippemo får augustbaby Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ikke ta de hvite pillene, gå rett på nytt bret. Nå du skal slutte på pillen, så bør du gjøre ferdig brettet først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå