småtroll:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er nå 34 uker på vei...de siste dagene har jeg opplevd veldig ubehag nedentil..akkurat som det stikker skikkelig til...veldig vondt. Noen som har opplevd dette?hva kan det være?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ja, slik er d til meg også...akkurat som d er sammentrekninger bare at d stikker veeeldig til å begynne med, så kommer disse sammentrekningene.. Vondt !!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå