Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 er dere fornøyd el ikke+ skal ha parkplass til snuppa fra september.. er litt skeptisk siden de bare skal være ute... er jo bra de er mye ute, men tenker litt på været osv... inne i det lille huset de hadde så det egentlig ikke ut, shabby og møkkete... så lurer litt på om jeg skal sjekke ut en annen park, eller er alle sånn tro....
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har småen min i park fem dager i uka.Han stortrives;-) De er ute så lenge været ikke er for ille.Er det for kaldt eller det regner veldig har de to store rom i et hus der de kan være inne.Men det er basert på å være mest mulig ute. Vi er veldig fornøyd,¨og her skal vesla også begynne der når hun blir gammel nok;-)
olla Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Vi er i alle fall fornøyd, men de har et helt greit lokale å være inne i om det er stygt vær ute. Men det er jo snakk om kun 4 timer pr dag, så litt uvær tåler de jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå