LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hadde en morsom opplevelse hos legen for en tid tilbake. Hun skulle beregne medisin (gra pr kg kroppsvekt-opplegg), og spør hva jeg veier. Svarer 97, som sant var. Næhei! er responsen fra legen! Endte rett og slett med en diskusjon, hun mente jeg måtte ha feil med vekta, kunne umulig veie over 80. Til slutt måtte jeg opp på vekta der da, joda, 98 kg faktisk! Legen ble helt paff hun. :-P Har jo opplevd før når folk har fått vite vekta mi at de har stusset, men siden man er opplært til å være snill med store folk har jeg tenkt det var ren høflighet. Men når en lege (godt voksen sådan) tar så innmari feil, og blir så himmelfallen må det vel ligge noe i det.
katlinka Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vet ikke, men tipper større. Veier under 50 kg, men er så utrent at det ikke ser slik ut i det hele tatt.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Slik er det her også. Har litt mistanke om at det er av ren høflighet, men når jeg hører hva andre med samme "omkrets" som meg veier, så forstår jeg jo at de faktisk tror jeg veier mindre.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 vet ikke men NESEN min ser større ut enn den virkelig er...haha
Odine! Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Da har du samme type kropp som meg. "kompakt" Jeg veier mer enn jeg ser ut som. Litt kjipt da jeg var mindre og vi sammenlignet vekt, jeg følte meg nok en del tjukkere enn det jeg var.
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ser nok mindre ut... He, he. Mange som "alltid" skal løfte på meg, og når de gjør det så sier de "øhh/ohhh"... Alle tror jeg er lettere enn jeg er. Veide under 50 kg før, men var nok tunge 47-48 kg... he, he. Nå er jeg rett i overkant av 50 kg... Huff. Har igjen et par tre etter svangerskapet ja.... Og litt for glad i godeposen
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 legen nektet for vekten min og første gang jeg skulle igang med slanking.. mente det var umulig å veie det jeg gjorde med min kropp, var lett å motbevise da jeg tråkket på vekta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå