Gå til innhold

Handikappede bør ikke fødes..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte det på radioen. Synes det skal være en sak foreldrene må få bestemme. Fremdeles....

Skrevet

stemmer ikke frp jeg da,men for en syk ting å si!!Men,en må vel og merke seg at dette er en enkeltpersons mening-hun snakker ikke for frp!!Men,hadde jeg hatt de meningene hadde jeg hatt vett til å holde dem for meg selv ja!Men,hun har nok en velfortjent drittdag i dag med masse hets og dritt:-)

Skrevet

Jeg kan til en viss grad skjønne hvorfor hun mener det hun mener, men, som hun selv sier, bør man respektere andres valg. Det ville være umenneskelig å tvinge noen til en abort.

Skrevet

Vel, politikere som går ut og sier ting i media er jo representanter for sine partier uansett. Jævla nek!!

Skrevet

Det der er absolutt ikke hva FRP står for.

Hva den forskrudde dama står for alene,det får så være.

Hun kan ikke være helt god.

Tåpelige politikere med tåpelige politiske utsagn finner du i absolutt alle partier.

Noen raringer er det overalt.

Skrevet

For ordens skyld: Jeg stemmer ikke FRP

Skrevet

For en liten tid tilbake, så jeg et program på tvnorge om barn som lever med to blinde foreldrer. Å være blind er en handikap, ikke sant?

Så de to blinde, bestemte seg for å få barn. Dem har 3-4 barn. Husker ikke helt.

Og det som plager meg mest var da hun lille jenta som står opp tidlig for å få søskene sine avgårde til bhg og skole, lage froskos, lunspakke etc. Hun måtte gjøre alt i huset, for foreldrene kan jo ikke gjøre noe, for dem kunne jo ikke se. Og hun lille jenta var knapt 11-12 år? Hun gråt åpenlyts på tv og sa at hun skulle ønske at foreldrene ikke var blinde. Hele oppveksten hennes går utpå å oppdra søskene sine. Tror ikke det er en så god oppvekst. Stakars jente, syns jeg.

Så....om hadikappede får barn eller ikke....er bare noe dem kan bestemme over. Men først og fremst skal man tenke på hvordan oppveksten til barna blir, om dem velger å få barn.

Så akkurat i dette er jeg både for og imot.

Skrevet

Det var ikke det innlegget handlet om, annie. Men om en FrP-politiker av no' slag som har gått ut og sagt at man ikke bør føde handikappede barn, for det er så dyrt. FrP har jo et eget talent for å tiltrekke seg møkk.

Den nevnte dokumentaren på TV Norge er forøvrig noe som ikke ville ha forekommet i Norge, da barnevernet hadde tatt hånd om disse barna for lengst.

Skrevet

Du har vel mistolket overskriften litt??

Skrevet

ja...jeg har vel tolket overskriften. Leste nettopp på nettavisen mer nøye nå. Det jeg tenkte mest på var om handikappede bør få barn eller ikke. Ikke pga penge, men om dem vil kunne klare å oppdra barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...