Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #26 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er 6+5 tror jeg. har ikke vært hos lege enda. Første gang jeg er gravid, har ikke så mye plager som jeg hadde fryktet bortsett fra: - får ikke sove om natten - murring i magen - oppblåst - sulten ofte men har ikke lyst på mat - smådeppa på kveldene (sikkert fordi jeg er trøtt og ikke får sove, men tenker på ting og tang) - trøtt på dagen
plutseligmamma Skrevet 30. juli 2007 #27 Skrevet 30. juli 2007 Tok hjemmetest i går, og ut fra en sånn kalkulator er jeg 4 uker og 2 dager på vei, så det er jo veldig tidlig da, og de har ferie på legekontoret ut uka, så jeg har jo ikke fått bekreftet om det virkelig er noen der inne enda, men mensen kommer ikke og jeg har en sånn underlig magefølelse? Og så har jeg aldri hatt så ømme pupper før (det kjennes ut som om jeg har skrubbsår på dem), og så er jeg konstant veeeldig trøtt. Så det blir spennende å se når jeg kommer til legen. Så jeg er litt i en sånn rar boble om dagen jeg da...er det virkelig lissom!
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. juli 2007 #28 Skrevet 30. juli 2007 Er 9+4 i dag. Symptomer * Treeeeg mage. * ømme og tunge pupper. * Tisser for ofte. * Litt kvalm om jeg ikke spiser regelmessig. (er da snakk om mindre 2 timmer mellom hvert måltid) * Oppblåst nederst på magen. * Har begynt å kjenner livmoren vokser. * sover dårlig om natta. * Tett nese (hadde det under forrige svangerskap også...=o( Ikke gøy, er helt avhengig av nesespray da...) Hmmm er det noe mer da...Sikkert, men kommer ikke på farta...
♥Tullerusk♥ Skrevet 30. juli 2007 #29 Skrevet 30. juli 2007 Hahahaha...2 timmer... hahaha...ja, er nok også trøttheten som er ute og går... Herregud, får gå og legge meg før det blir værre...hehehe
baby-i-vente Skrevet 31. juli 2007 #31 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er 9 uker og 3 dager på vei. Er kvalm (spesielt hvis jeg ikke spiser ofte nok, som vil si ca. hver annen time!!), trøtt (har blitt en vane å sove middag på sofaen etter jobb, noe mannen min ikke synes er spesielt morsomt!), må tisse hele tida (til og med om natta!!), har ømme pupper (vær så snill, ikke ta på de!!!), lavt blodtrykk som gjør meg ganske svimmel innimellom (vært nære på å besvime et par ganger, var sånn forrige gang jeg var gravid og!). Magen er oppblåst, så har allerede begynt å bruke gravid-bukse (magen kom fortere denne gangen!!) Ellers har jeg det greit, og er veldig fornøyd med å være gravid igjen!!!:-) Gleder meg så til ultralyd, og til å være over den "usikre perioden"!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #32 Skrevet 31. juli 2007 - småkvalme som kommer og går (har hatt dette ca i 2 uker) - Veldig oppblåst mage - tisser ofte - utebitt mens - av og til halsbrann er i uke 5
majatv Skrevet 31. juli 2007 #33 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er 6+5 i dag og har følgende symptomer: -Trøtt -Kjempe ømme bryster -Kvalm hvis jeg anstrenger meg -Fort sulten, fort mett! -Tørst -Ofte på do(spesielt på kvelden når jeg skal legge meg...)
Emo girl Skrevet 31. juli 2007 #34 Skrevet 31. juli 2007 er 7 uker og 3 dager på vei. jeg har: - kvalme og oppkast morgen og kveld - ømme bryster og ømme armhuler - fort trøtt og sliten konstant tørst - tisser veldig ofte - gått opp noen kilo - humørsvingninger( er det værste)
Sofi31 Skrevet 31. juli 2007 #35 Skrevet 31. juli 2007 5+4 i dag. Har vært konstant kvalm i 4 dager nå. Mat er ekkelt Har kun lyst på melk med banan eller jordbær. Trøtt!
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #36 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Er 8+2 *sinnsykt sulten hele tiden, forferdelig plagsomt *kvalm innimellom (sist var jeg konstant kvalm i 4 uker i strekk) *trøtt og sliten (var ikke det sist, funker dårlig med en travel gutt i hus) *kvapsen mage, må holdes inn blant folk
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 31. juli 2007 #37 Skrevet 31. juli 2007 heisann :-D Jeg er i uke 11+5 i dag og kvalmen min forsvant for 5 dager siden,deilig * Veldig mye trøtt * Tisser hele tiden selv om livmoren er kommet halvveis til navlen allerede. Oppe 3-4 ganger om natta * Brekninger ved lukter * Ingen matlyst Hadde min første dag på jobb i går pluss at vi var i selskap på kvelden. Fikk ikke slengt meg nedpå i det hele tatt den dagen. Våknet på natten at jeg var så dårlig, kastet opp 3 ganger. Lurer på om jeg startet for hardt. Har jo ligget på sofaen i 3 hele uker og ikke gjort en ting. Er jo litt overgang for kroppen. Skal på tidlig UL på torsdag, gleder meg
Bianca83 Skrevet 31. juli 2007 #38 Skrevet 31. juli 2007 har ingen veldig spesielle symptomer jeg. heldigvis sluppet kvalmen så langt, men er mer sliten på kveldene og litt oppblåst i magen om kvelden. OG så blir jeg veldig fort mett og bittelitt ømme bryst. Det var vel det! Skal ikke klage! Er 6+6 om en time ca :-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #39 Skrevet 7. august 2007 Er i uke 11, har ekstremt ømme, harde bryster, veldig trøtt om kvelden, blir uvel av kaffelukt og røyklukt (var helg/fest røyker før, nå kan jeg ikke fordra lukten engang), veldig tørst hele tiden. Ellers er jeg spart for kvalme og ekstrem trøtthet. Skal ta UL om 8 dager. Spent!
teso6 Skrevet 7. august 2007 #40 Skrevet 7. august 2007 Er 7 veke på vei. Har enormt ømme/tunge bryst ( AU!!!), og begynte å bli kvalm i dag....huff! Ellers er eg litt trøtt, men ikkje sånn plagsomt...enda..
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 7. august 2007 #41 Skrevet 7. august 2007 6 uker på vei. Utrolig ømme bryster. Har veldig lyst på min mann. Hele tiden. Metallsmak i munnen. (Hva kan det komme av?) Konstant sulten. (Men orker ikke å spise mer enn maks en skive. Da blir jeg kvalm.) Må ofte tisse. Enorm lyst på kefir. Drikker en liter om dagen.
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. august 2007 #42 Skrevet 7. august 2007 Jøsss....har jeg ikke svart på denne????Hmmmm Vel er 10+5 og har disse symptomene * Trøtt. * Litt små kvalm (må passe på å spise myyyye frukt...Namnam) * Ømme pupper. * og litt mer trøtt=o) Var ikke så mye nå da, håper kvalmen gir seg også...
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 7. august 2007 #43 Skrevet 7. august 2007 Jeg er i uke 7,har ømme bryster,kvalme/oppkast,bekkenløsning og ingen mensen så klart;)
Bebis120408+150511 Skrevet 8. august 2007 #44 Skrevet 8. august 2007 4+3. -tisser OFTE -hodepine - småuggen en ukes tid,men har gitt seg mer og mer..hmm?! -trøtt -ØMME pupper..
*Tropical Girl* Skrevet 8. august 2007 #45 Skrevet 8. august 2007 9+0 idag! Ingen symptomer! Bare litt ømme bryster! Så spiren igår på UL ...ha bevegde seg mye :-D... måtte dobbelskjekke da symptomene forsvant i uken 8 Føler meg heldig at jeg slepper kvalmen
miren85 Skrevet 8. august 2007 #46 Skrevet 8. august 2007 er 9+3 - mye kvalm til tider - må ofte på do - smerter i brystene(ømme) - Reagerer på noen lukter( tåler ikke lukt av stekt kjøttdeig eller makrell i tomat) - Oppblåst
bO_lla Skrevet 8. august 2007 #47 Skrevet 8. august 2007 Jeg er 6+6: -tisser oftere, våkner om natta fordi jeg må tisse -treg mage -oppblåst -ømme bryster -ikke matlyst, blir småkvalm når jeg tenker på mat,spesielt om morgenen -veldig trøtt hele tiden -noe svimmel innimellom -"menssmerter" Kvalmen har ikke kommet skikkelig enda, men den kommer vel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå