LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Noen som har peiling på hvor jeg kan få gjort det? Har bla video av dåpen til Guttongen, og skulle gjerne hatt den over på dvd, og også sikkerhetskopiert på en maskin eller to. Noen tips? Evt hvordan blir kvaliteten? Pris?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 Dytter meg opp...
en-to, lappe sko..... Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Har ikke gjort det selv ennå, men må kjøpe en kabel (den er ikke så veldig dyr, kanskje i underkant av 200 kroner hvis det ikke er mindre). Denne går mellom kameraet og datamaskinen.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Aha. Men jeg har bare filmen, var noen andre som filma til oss, og jeg tror kameraet er avgått med døden nå. Tenkte mer på om det finnes firma feks man kan sende inn videoen for kopiering? Finner ingenting på nett om det...
en-to, lappe sko..... Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Kan jo høre i en fotoforretning hvor de fremkaller bilder.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Expert tror jeg har noe slikt der de sender inn til et firma som overfører fra video til dvd. Husker selvfølgelig ikke hva det heter.
Gjest -<<- Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Kvaliteten på det jeg har sett blir ... type helt ok, ikke superb, men det er jo kvaliteten på det originale opptaket som avgjør. Om det er snakk om mange filmer lønner det seg antagelig å få tak i vhs-spiller, dvd-opptaker og kabel og gjøre det selv; er det ikke så mange gjør de fleste fotosjapper dette. Visstnok uforholdsmessig dyrt i forhold til hva det krever av utstyr og tid, men likevel.
Chevy mamman til Brage Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg hadde en kabel mellom videospiller ( med filmen i ) og dvd opptaker ( med tom dvd plate i ) Setter på play på video og record på dvd opptaker. Helt ok kvalitet, eller det blir som video kvalitet.
Pittamitta Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 viss det er en dv fil det er på,så er det novel alltids noen som har et slikt kamera som du kan få låne og spiolle av til pc din..mye billigere enn å få firma til å gjøre det...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 Takk for svar alle sammen! Da skal jeg høre med fotosjappa om de gjør det, hehe, tenkte ikke så langt (kort?) jeg. Om det blir ekstremt dyrt får jeg forsøke å låne en videospiller/kamera og forsøke selv. Thanx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå