Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Vi må jo ha en oppdateringstråd om noen skulle være så heldige å ha effekt av fullmånen. Lykke til allesammen.
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Når skal egentlig effekten komme?? Er det i kveld det blir fullmåne, eller var det i natt? Og blir man da påvirket med det samme eller litt i etterkant?? Vil så gjerne føde snart, men merker ingen ting.....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 det er et spesiellt tidspunkt fullmånen er heeeelt full på,men ikke sikker på når det er.. mener det er på ettermiddagen en gang.. men jeg tror ikke det nødvendigvis har med det klokkeslettet å gjøre.. det er liksom datoen idag som er fullmånedagen. Merker absolutt ingenting jeg heller, så du er ikke alene.
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ok. Da får vi barte vente og håpe da. men skal jo ikke klage. har fortsatt en uke til termin. Ble bare så utolmodig etter forrige helg. da gikk sproppen og hadde vondt i tre dager etterpå. Fikk bekreftet 2 cm åpning på sykehuset på onsdag, og at jeg var veldig moden og tøyelig. Men siden dette har det vært stille som døden.... ikke en murring eller noe. Nå vil jeg ha litt hjelp av fullmånen!!!!!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg merker ingenting annet enn mer energi. vi skal på shopping i dag, kanskje det hjelper på? vil føde nååååå...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 haha... utålmodig bobobaby?? hehe. Kos deg på shopping.. jeg skal slappe av idag.. på tide at jeg gjør det har jeg funnet ut..
Anquor Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 håpar på fullmåne effekt eg også! har enda nokre dagar til termin, men føler eg har vore gravid i ei evigheit! no er alt klart! manglar berre jenta mi! kanskje eg skal prøve nokon kjerringråd? tips som funkar? skal i vertfal på modnings akupunktur idag...
Marius og Jonas! Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Tror nok at jeg må vente til neste fullmåne, jeg (28.august), for jeg har ikke termin før 26. august! Men spennede å se om noen får noe effekt av fullmånen i dag!! =)
mola06 Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror jeg kan melde meg inn i fullmåneklubben!! Hatt rier siden kl 05.30 i dag. Startet med 7 min mellom, økte til 10 min, vært oppe i 15 min en periode nå, men var nettopp nede i 7 min igjen.. Håper de ikke gir seg. Vi er klare for å treffe gutten vår! 40+0 i dag.
Yoggy ; ) Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 JAG BLIR MED!!!!!!!!!! Har drivit på sedan igår morres kl.5....Hode er festa, två cm åpning..meget uregelmessige "rier" som tar i riktigt,,gør sååå ont..men sker det någe mera ??? NEJ....nu er jag sliiiiiten og lei.. MÅ snart ske någe mera..Går allt fra 10min upp till en timme mellan tagen...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 ja er så utålmodig at det gjør vondt. åhh.. kom ut lillegutt... komme komme komme..... næh.. han er like sta som sin mor tror jeg. ; ) takk takk.. skal bli godt å komme seg ut litt. må se om jeg finner gardiner til barnerommet.
Mammapudding Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er med:) Har hatt vondt i natt, men nå er det ikke litt murring engang så det blir vel neppe fødsel på meg i dag! Skal til kontroll hos legen i dag, får høre med henne om hun orker å sjekke modning og sånt:) Er surt å ha vondter som ikke gjør noe for seg..
nr 2 i oktober? Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 ja e håpa og håpa... har jo termin i dag, så om fullmånen virka bi e kjempegla
Bolla Pinnsvin Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har fortsatt 4 dager til termin,men man kan da håpe!hehe..
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 Har hatt regelmessige, sterke kynnere som har gjort vondt i hele natt og formiddag. Men bortsett fra det er det ikke noe som har skjedd. Mannen mener jeg egentlig ikke kan vite om det er kynnere eller rier, siden jeg aldri har født før, men rier skal vel gjøre sinnsykt vondt? (men også her er vi vel forskjellige...) Hihi, lykke til, alle månejenter.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er også med, har nesten ikke sovet i natt med masse vondt i ryggen og SUPER problemer med å snu seg så håper jeg at noe snart skal skje! Jeg har sååååå lyst til å føde denna uka siden mamma var så "dum" å dra på party tur med vennepar til tyskland...ville hahenne her, men nå vil jeg straffe henne litt føler jeg...(uff kanskje jeg er slem nå)
anni654 Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 Ha termin i morra. Hadde masse ondt i natt. Men var vel bare kynnere. Nå skjer det ikke så mye, litt kynnere her og der. Håper at noe begynne å skje i natt
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juli 2007 #18 Skrevet 30. juli 2007 Håper på litt fullmåneeffekt her også Har ikke store troa, men... Har hatt det litt som deg eliiisabeth- 28.07.07; i hele natt har jeg hatt det jeg vil kalle sterke menssmerter (slet med veldig sterke menssmerter før jeg begynte på p-piller, så det skal liksom litt til før jeg tror jeg kaller noe rier;) Men har jo heller aldri født før, så jeg aner jo ikke hvor vondt riene gjør i forhold til de menssmertene jeg var vant til.... Regner med at det er ganske mye verre!!), men det ga seg sånn i 9-halv 10-tida og det er utrolig skuffende å bli lurt sånn!! Håper det tar seg opp igjen snart... At fullmånen har sin effekt;) Krysser fingre for oss alle sammen!! Tvi, tvi!
Småbarnstreff Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 6 dager igjen til termin, og i dag har ryggen og bekkenet streiket. Klarer knapt å røre meg. Kvalm og trøtt i tillegg. Har hatt stor tro på 30.juli lenge, selv før jeg hørte at det var fullmåne. Ser at mange har planer om nedvask, hyrdestund og rask gåtur, men dt har jeg rett og slett ikke mulighet til i dag, tror jeg. Trøsten er at ved sist fødsel hadde jeg ikke noen forvarsel på at noe var på gang før riene kom. Og de kjentes ut som de menssmertene en har den første dagen med mens, så det var ei som lurte. De var veldig annerledes enn kynnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå