desember-nurk=) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hva har dere tenkt til? Vet det har vært en tråd om dette før, men finner den ikke igjen.. Min eks har sagt han gjerne vil være med på fødselen, men jeg er litt skeptisk. Er heldigvis lenge til men, er jo greit å vite hvem man skal ha med. Har masse venninner som har sagt de gjerne vil være med, men føler at en fødsel er såpass intimt så vet ikke om jeg ville følt meg komfortabel. Moren min har sagt hun helst ikke vil være med, hun syns det er barnefaren sin jobb å stille opp..
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 vil ikke mamman din være med.. blir litt sjokkert av den jeg, har dere ikke noe nært forhold siden hun ikke vil? jeg hadde med mamma og ei venninne , de var enormt god støtte for meg under fødselen:) ta kun med din ex om du føler deg komfortabel med det, husk det er din fødsel og du skal ha det som best mulig du får til under den!
desember-nurk=) Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 nei, jeg og mamma har ikke så godt forhold, så er egentlig glad hun ikke vil være med. Har sagt til eksen at hvis han skal være med på fødsel så må han være med på sv.kurs. Han har sagt ja til det, så vi får se hva som skjer. Hvis han ombestemmer seg og ikke vil være med på fødselen likevel lurer jeg kanskje på om jeg vil dra alene, evt bare ha noen venninner på gangen. Syns det er vanskelig, er fortsatt en stund til, men liker å ha det planlagt litt i forkant.
Anele&Solstråla Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg føder i november....og tenker mye på det. har helgardert meg, så i første omg. er d barnefar og mamma som skal være med, bestevenninna mi vil veldig gjerne hun og..så kan hende hun blir sittende på gangen, og komme innom å si hei en gang eller fem..hehe...nei, ikke vet jeg... det kan jo gå et døgn, og da er d jo greit med fler enn 1:)
Skurvelurven Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hvis han lever så lenge - ja. I dag er jeg glad jeg ikke har tilgang på skytevåpen. Åååååååååh jeg er så siiiiiiiiint!!!!!!!!!!!!
Kosel Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 MAGIC : PUST!!! og tell til 10 ( kanskje må det gjøres 1000ganger;) ) Hvordan går det med flyttingen forresten?
Skurvelurven Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Ja det er denne flyttingen som har gjort meg sint. Han skulle hjelpe til å male den nye leiligheten 1. og 2. august og så flytte eskene den 4. når jeg har leid henger. Så ringte jeg søsteren min og ei venninne sånn at de også kunne hjelpe til å male så han slapp å gjøre alt alene. Nå skal han plutselig jobbe nattevakter begge dagene, hvilket vil si at han kommer til å sove helt til kvelden. I tillegg skal han på mc-treff på lørdag, hvilket vil si at han ikke får hjulpet til med flyttinga. Mamma, broren min og et par kompiser stiller opp, så det ordner seg nok, det er bare så råttent av ham å glemme det. Og det er ikke akkurat som han har sagt i fra heller. Jeg overhørte ham på telefonen hvor han snakket om lørdagen. Da jeg minnet han om at flyttingen var på lørdag, fikk JEG kjeft for at jeg forventet at han skulle stille opp. Hadde jo ikke gjort det hvis han ikke hadde sagt det fra starten av. Idiot!!! Han har 30.000 kroner i kjøkkenskapet sitt som jeg har lyst til å stjele som straff. Si at jeg leide flyttemenn for dem og så gå på shopping! Kan jo ikke gjøre det, men ååååh så lyst jeg har:)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 møkkamann!!! skjønner deg godt, 30 000.. hvor bor han sa du hehe:P
Lille Trille 2015 Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 JEg har nå 5 uker igjen til termin, og jeg har tenkt litt på dette med hvem jeg evt. skulle hatt med meg, men har ikke funnet noen person jeg egentlig vil ha med.... Føler at familie, som min mor og min søster, blir for intimt...Min søster vil gjerne være med, men jeg har ikke noe plan om det. Barnefar har jeg ikke noe kontakt med, og ville ha følt det var ukomfortabelt å ha han der under selve fødselen... Men hvis dere har et godt forhold og kjenner hverandre godt, er det jo selvsagt noe annet. Spør kanskje en venninne eller to om de vil være med som selskap, men ikke under selve fødselen - men mer hvis jeg blir værende der en stund liksom før noe skjer.... Så under selve fødselen tror jeg nok at jeg ønsker å være alene - iallfall slik jeg ser det nå. Er veldig selvstendig og vant til å klare meg selv, og føler derfor for å ordne dette alene:) Lykke til videre med svangerskapet:)
Gjest anouschka with Love Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Jeg skal ha med to venninner opp. De blir med helt til selve fødselen. Vil være alene da... For intimt for meg å ha venninner til sånt synes jeg. Pappaen ringer de når det nærmer seg så får han komme inn å se henne når hun er født.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tar med meg mamma til sykehuset, men de får vente på gangen! Har ikke tenkt å ta med meg barnefaren! Når han ikke hadde interesse for meg da jeg blei gravid, eller lurer på hvordan graviditeten går, så føler jeg ikke noe ansvar for å ha han med meg på fødeselen! Idioten skal ikke få stjele oppmerksomheten fra ungen og meg, slik han gjorde da jeg hadde han med på ultralyden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå