Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Kjente plutselig stikkninger i ryggen.. hadde ikke noen kynner heller... bare helt plutselig.. stakk i takt med pulsen min.. hva kan det være for noe rart da?
alvis Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det kan jo være begynnelsen på noe......Jeg fikk stikkninger i magen før riene begynte. Kommer det flere stikk så blir du kanskje snart mamma:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Når jeg fikk førstemann så begynnte det hele med stikkninger i magen også.. jm på sykehuset bare lo av meg å sa det var fordøyelsesmerter, men jeg viste dem jeg... 2 timer etter jeg ankom sykehuset gikk vannet.. hehe. Men denne gangen så er alt mer komplisert.. vannskelig å bare ta en tur på føden for en sjekk.. må ba barnevakt, mangler bil og gubben på jobb. Sist gikk vi begge hjemme, hadde ingen barn og bilen var jo da hjemme.. hehe. Jaja kanskje jeg får litt fullmåneeffekt allikvel da.. får bare vente å se. terminen er om 3 dager.
alvis Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er ikke det samme når du har andre en deg selv å tenke på Lykke til med fullmånebabyen då.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå