Lovisen Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Nå er jeg skikkelig lei av å vente - kan se at jeg langt i fra er den eneste - det hjelper litt. Har prøvd absolut ALLE kjerringråd de siste to ukene uten held - mangler bare akupunktur. Har fått time i dag klokken 13, så jeg er veldig spent på om hun klarer å sette noe i gang - i telefonen hørtes det ut som om det var en smal sak. Om det virker, skriver jeg med een gang! Wish me luck :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå