stinky og poopy Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har vært og vindu-shoppet, men det er et hav av vogner å velge i!! Vet ikke helt hva jeg skal velge - tenke praktisk, eller tenke estetisk.. Valgets kvaler!! Skulle ønske det bare eksisterte èn butikk, med 10 vogner å velge imellom - det hadde iallefall gjort det MYE lettere for en ubesluttsom sjel!!
kariuss Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Helt enig, jeg og var sånn i en periode, er egentlig bare å ta å velge en, er så sinnsykt mange, ta en som har noe av det du ser etter. Bare tenker på i gamle dager, var vel bare en planke med no hjul på, så er nok ikke sååå nøye hehe. men er altfor mye å velge i. Skjønner ikke vitsen..
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Vi har egentlig godt ut ifra de testene som er blitt gjort, så vi har bestemt oss for en Emmaljunga vogn. Også synes vi den var veldig pen da.. Er enig at det er altfor mange vogner å velge mellom idag..
twoboys & a girl Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Har å sett. Vet jeg skal ha 4 faste hjul og ikke av de helt minste bagene fordi jeg skal ha voksipose oppi. Har ennå en stund før jeg må bestemme meg.
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det jeg lærte sist jeg hadde vogn var følgende: -Viktig med stor vognbag! Jeg har en sånn pose i ull, og det ble veldig fort for trangt oppi bagen med den. -Viktig at vognen er lett å ta fra hverandre og slå sammen, for det er kaldt å stå å knote med å ta av hjul med stivfrossne fingre på vinteren, mens ungen sitter i setet og hylskriker. -Så må jo vognen virke solid og sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå