Gå til innhold

Er Bennetton et kjent merke her i Norge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har handlet inn masse av høstkolleksjonen til snuppa på nesten 3 år...

og håper egentlig at jeg ikke ser så masse av klærne hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjent - ja, men ikke mange som har det da, siden de ikke har butikker her... :-p

så dere er trygge :-D

ps. har litt her da...

Skrevet

Fins en god del Benetton butikker her i Bergen, ja..

Skrevet

er hodet på ferie? jeg tenkte på noe annet, jeg... var jo på en for 2 dager siden.. :-s hahahahahah

sorry ass, tåka ligger laaavt her...

Skrevet

ja, i storbyene har Bennetton flere butikker. En venninne av meg jobber i Bennetton, ungene mine få alltid nydelige klær av henne til jul og bursdag:-)

Skrevet

oki bor på vidda skjønner dere derfor spør jeg dere som bor i mere tettbebygde strøk...nermeste nabo er lavvoeier nummer 12 og 140 rein

Skrevet

Ja er en del benetton butikker her ja ... å nydelige klær de selger =) Men butikkene er vel på de mest "sentrale" stedene ...

Skrevet

De har mye lekre klær, men etter at jeg fikk vite at de har bedrevet barnearbeid og er en av verstingene når det gjelder bomullsforbruk og miljøpåvirkninger, samt hatt en skikkelig dårlig opplevelse med servicen i butikken her jeg bor, så har jeg boikottet dem fullstendig.

Jeg spurte inne på Modne foreldre siden og der var så og si samtlige bevisste på akkurat dette og har boikottet dette merket i mange år!

Da ble jeg litt flau over at jeg ikke hadde fått med meg dette.....:-)

Skrevet

oj har ikke fått med meg det men som sagt på vidda er det ikke mange aviser hehe

Skrevet

:-) Aldri for sent vet du, nå vet du det du også så er vi ennå flere som er bevisst dette:-))

Skrevet

Benetton er vel verdenskjent nesten på linje med hm :) vi handler masse der :) synes de har utrolig god kvalitet, fin ting og de er ikke dyrt..

Skrevet

Har Benetton i Haugesund. Synes ikke kvaliteten er så fantastisk god og prisen er vel heller stiv i forhold. Men jeg liker veldig godt klærne og handler en del der, men de har ikke så veldig mye utvalg i de forskjellige størrelsene.

Skrevet

mye fint da, vi har noen stilige skjorter som jeg gleder meg til mini skal vokse inn i :-)

Skrevet

snuppen har masse klær derfra.. synes de er kjempe fine og det er bra kvalitet. og ikke er det dyrt heller, synd jeg ikke har den butikken her jeg bor.. jeg er iallefall kjempe glad i denne butikken og kommer ikke til å boikotte den

Skrevet

På Hamar har vi også en B butikk.

Mye fint , men finner nesten aldri størrelsen til vesla. Synesat prisene er litt for stive til at jeg handler så mye der.

Handle ei jakke der , og den var grei nok i prisen..

Skrevet

det har ikke jeg fått med meg, men har fått med meg at de tømmer butikkene etter salg og sender til barn i øst-europa.

Skrevet

benetton er et veldig kjent merke i Norge. det finnes mange butikker. jeg kjøper ofte klær der til mine barn, og jeg ser ofte andre barn i klær fra B.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...