lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 i barnehagen til en på 10 mnd. Kan ikke å gå!! Noen som har tips? Enn utedress til barnehagen? Og en regndress? Noen som har tips hvor de selger noen gode? Trenger ikke og være kjempedyr, for han kommer jo til og vokse ut av de fort nå...
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 Ingen som kan hjelpe meg???
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har en som er 10,5mnd når han begynner i barnehagen. Han har Reima uforet hel-dress (vind og vandtett + puster) og Reflex regntøy (299kr og gjort det bra i tester). Begge deler kjøpt på Babyshop. Vi har kjøpt noen billige støvler til han. Han skal jo ikke akkurat hoppe i vannpytter.. Dessuten måtte vi kjøpe dem store for å få de på han så jeg regner med vi må kjøe nye når han beveger seg mer. Og så har han et par Adidas-sko, men de er stive så jeg tror vi skal lete etter ett par som er mykere.
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg vurderer også støvler, men de i barnehagen anbefalte det ikke til de som var så små.. Det ble vanskelig og bevege seg i de, og til slutt så låg de igjen i feks sandkassen, så de kravler de av seg. Og det vil jeg tro. Men man må jo nesten ha noe som er vanntett også, så ikke vet jeg nei.. Finnes det ikke noe slags "pose-sko" som er vanntette? Ikke så greit det der altså...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Sånne vanntette posesko er visst umulig å oppdrive sier mine venninner som har leitet. Samme med regnvotter til sånne små.. Må visst ut på leiting jeg også. Fikk forresten et tips om å se etter sko på Økonomisko til sånne små som våre unger. Skoene der er visst veldig myke siden de ikke er spesielt solide. Så de passet bra til sånne som ikke kunne gå pga at de ikke er stive. Om du skjønte hva jeg mente.
mammaentiltrulte Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 har kjøpt skinntøfler til jenta mi som skal begynne i bgh til uken er da ti måneder. med lammeskinn inni. har så vidt begynt å reise seg litt. også kjøpte jeg regnsokker til å ta utenpå om det skulle være fuktig. virker knallgode. tøflene har vi brukt siden hun avr 6 mnd og sitter som støpt på beina. detter ikke av. syntes det virker så klompete med gummistøvler på de som ikke går enda fåes på tinyzone.dk
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Gutsbestebarn, har du bestilt der i fra? Var de gode? Akkurat noe slikt jeg hadde sett for meg... Hva kom prisen på, alt i alt?? Selger de ikke noe lignende i norge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå