Gå til innhold

hehehehe.. må le av meg selv også noen ganger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat kastet pysj buksa jeg kjøpte når jeg ble gravid med croft, og fikk stooor klomp i halsen!!

jeg har brukt den pysj buksa så mye og har så mange minner knyttet til croft i den at jeg nesten ikke ville se at den hadde revnet i skrittet!!

hehehehe.. makan til sentimental dame skal man lete lenge etter. skulle tro hormonene hadde stabilisert seg nå 21 mnd etter fødsel!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå ikke for å gjøre det værre, men jeg hadde heller tråkla den sammen og gått i filla :)

Skrevet

hei du...trenger ikke å se hvilket nick du har mere...deg og lillepus er det slik med...energien stråler fra trådene dere skriver hehe

hvordan har du det vennen?

Skrevet

hehehe. ja, det er noe spesielt når man har brukt ting som er knyttet til ungene våres.. :)

Skrevet

jeg har tråkla den to ganger allerede, og nå gikk den helt i stykker. så tro meg jeg har prøvd !

Skrevet

hehehehe :)

vet du jeg er så blid om dagen, litt rastløs og litt lei av å ikke vite, MEN jeg klarer det uten å bli små rar. ting skjer når det skal skje, og jeg har endelig kommet meg ut i skogen og ELSKER det. kommer aldri til å bli noen garvet frilufts person, men gjør ting på min måte og digger det.

skal ha tre uker "fri" når croft skal i bhg før skolen begynner, så da skal jeg legge kort, ut i skogen og bare kose meg!

har og endelig funnet motivasjonen til å begynne å legge om kosthold og etterhvert trene :) må jo bli like fin utenpå som jeg føler meg inni :):)

oi, ble mye det her hehehe..

alt bra med deg snuppis??

klem

Skrevet

ja.. jeg har aldri trodd jeg skulle bli knyttet til en pysj bukse!!! men det var den jeg dro hjem fra sykehuset i, dne jeg har ammet i, den jeg brukte på butikken med håret i været og croft hylende i vogna når hun var bebis(trodde aldri jeg kom til å gå ut uten å stelle mge, men den gang ei) den jeg hadde på på hennes første julaften når kvelden kom, og på første nyttårs aften vi hadde alene..hehehehehe.. skulle tro jeg aldri stelte meg!!! men, det har vært go bukse, og den har vært full av gulp, bæsj og mat mer enn en gang!!

hehehehe.. men nå er det farvell og takk for det som var! får finne meg ei ny som kan være med på neste epoke i crofts liv ;)

Skrevet

kjempebra å høre...når du føler deg slik må du bare kjøre på....det går nok din vei skal du se...og når det er jul sitter du med ny darling i tankene heheh

Skrevet

hihihihi.. rødmer her jeg sitter ;)

tankene mine har ikke vært på de områdene på en stund, og det er gangske unormalt til å være meg, men nå starte vi en ny epoke så da skal jeg jo ut i verden, blir så spennende!!!!!

gleder meg til å møte mannen i mitt liv JAAAAAA!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...