Vintersol Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er jeg blitt en skikkelig hønemor...?? Lurer på hvor mye dere benytter dere av barnevakt? Særlig på kveldstid. Har selv hatt barnevakt et noen få ganger, men da stort sett på dagtid, 2-3 timer. Én gang om kvelden bare, men da var knøttet så lite at det var ikke kommet igang med noen leggerutiner ennå og hun la seg sammen med oss. Nå syns jeg det er vanskelig å skulle ha barnevakt som skal ha henne på kveldstid og kanskje også legge. Hva gjør dere? Når hun begynner å legge seg litt tidligere (halv åtte?) og sover hele natten, ser jeg jo at det må være ok om vi legger først og så kan en barnevakt sitte her mens vi er ute. Men nå sovner hun ikke før ca halv ni - ni, og vokner av og til i igjen senere på kvelden. I tillegg våken en gang eller to i løpet av natten. Føler ikke at jeg vil slappe av med barnevakt i en sånn situasjon. Tilføyer at barnevakt vil være besteforeldre/tanter og at lillemor nå er drøyt 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 har hatt barnevakt på dagen hvis jeg har vært hos frisør,lege o.l-ellers er jeg jo hjemme selv og finner på ting:-)Også har jeg hatt på kvelden noen ganger,men da har jeg lagt henne selv-og det har vært etter hun begynte å sove hele natten,føler meg tryggere da:-)Liker best å legge henne selv ja!Siste uken har hun tulla litt på kvelden/natta,er nok tenner på gang-så da vil jeg ikke ha barnevakt-da syns jeg det er bedre å være her selv:-) Er vel opp til hver enkelt da,og hvem som er barnevakt og!Skulle jeg hatt bv nå når hun holder på sånn måtte det vært mamma som hun har sett nesten hver dag siden hun kom for ti mnd siden.Jeg gjør sånn som føles best og greiest for meg jeg da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå