*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Etter å ha tittet litt i disse katalogene, må jeg si at jeg veldig forvirret, er så mange forskjellige stiler nå. Hva er det egentlig som er in nå? Hvilke møbler har dere`?
___ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Bare et lit råd. Glem hva som er "inn" nå og kjøp noe dere liker. Om et år er det noe avvet som er moderne, og så ofte har dere vel ikke tenkt å skifte møbler?
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Jo, det er sant. Men samtidig har jeg lyst på noe litt moderne. Liker godt de litt mørke møblene, men får inntrykk av at det er litt på vei ut. Da er det ikke så festlig å sitte med masse mørke møbler om et par år dersom det kun er lyse til salgs. Vi blir neppe å kjøpe alt på en gang, så det er jo en fordel at man finner supleringsmøbler en stund fremover. Når det er sagt så har vi det ganske fint nå. Er bare litt lei, trenger litt inspirasjon, føler at det er noe som mangler. Klarer ikke å få litt farger på stua. Så jeg trenger tips...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 ingen som vil fortelle hvordan de har innredet sin stue, eller komme med tips?
Lille Liak Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har tenkt til og kjøpe nye sturmøbler.. ha tenkt på og kjøpe en mørkebrun 3seter sofa (simon) fra room og en hvit enkel med runde armlener fra ikea..plassere dem mot hverandre med et lite bord mellom eller en lys hjørnesofa i stoff fra natuzzi det er 3meter den ene veien og fire meter den andre og jæ... dyr! Det spørs om jeg får plass til den..men har mest lyst på den natuzzi... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå