MineNydeligeBarn Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei hei... Må bare spør om noen andre har opplevd dette: hadde brun utflod noen dager, så kom der antydning til litt blod i utfloden. hadde dette i 5-6 dager til sammen, ikke vondt eller noe. fremdeles kvalm og ømme bryster, er i min uke 9. Var på innvendig ul, men der kunne de ikke se verken det ene eller det andre (klarte se at det var et foster der) må tilbake om 1 uke for å se om det har vokst. hadde ingenting utflod i går, men i dag er det bittelitt igjen. Noen andre som har opplevd det samme, men ikke mistet? Jeg fant ut at akkurat nå skulle jeg hatt mensen viss jeg ikke hadde vært gravid, kan det ha noe sammenheng? Vil høre alle erfaringer, både negative og positive. er pyton å vente i 1 uke før jeg får svar!!!! tenkte at kanskje noen av dere har opplevd det samme, men er nå inne på 3.trimester, så da må det jo ha gått bra:)
MineNydeligeBarn Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 ingen av dere her på 3. trimester som har opplevd dette, men fremdeles har en liten spire som snart eg klar til å klekkes ut?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Har nok ikke opplevd noe lignende, men jeg vet om flere som har hatt menslignende utflod gjennom nesten hele svangerskapet, spesielt i begynnelsen. Så det kan nok ha noen sammenheng. Og hvis de kunne se fosteret, så er det jo ikke spontanabort. Lykke til
Vi fikk en Jente! Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Ja jeg hadde slik utflod i første del av svangerskapet, uten at noen fant ut hvorfor. Kunne være slimproppen som dannet seg sa de. Så lenge jeg spydde og var dårlig hadde jeg denne utflloden, litt ekkelt og klump i halsen for at noe skulle gå galt....igjen. Men er nå i uke 36+1 og alt har gått bra. Håper det går like bra for deg. PS:vi var redde til vi var langt ut i 2trimester, siden vi har mistet før.Men det er bedre å ta det med ro....da roer fosteret seg også.
anni654 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Hei, hadde det samme i ca. uke 7 tror eg. Ble kjempe skuffa og trodde at mensen kom nå likevel. Men så sluttet det, og eg tok en test som var + Tok innvendig ul noen dager etterpå, og så hjerte slå, men det er vel ikke bestandig at man ser det. Nå har eg en dag til termin, etter et svangerskap uten noen plager. Har lest ofte om kvinner som får vanlig mens i alle de tre første månedene, og mange som får det litt. Det er nok det hos deg Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Eg hadde litt blod - og så masse blod - rundt veke 11. Var sikker på at eg hadde mista, sprang ned til legekontoret og meldte frå (hadde tilfeldigvis time på den tida), og låg inne på eit rom og grein. Heilt grusomt. Så eg vart sendt til sjukehuset, og med innvendig ul kunne legen seia GRATULERER! Hjarta banka og alt var i orden. Blødningen kom frå morkaka, og eg vart sjukemeld i tre veker for å ligga i ro til morkaka hadde flytta seg litt lenger opp. Har termin idag, og etter denne meldinga skal eg ikkje klaga over at det tek lang tid, sjølv om eg har hatt mykje modningsrier dei siste dagane. Takk for påminninga... og LYKKE TIL!!!
MineNydeligeBarn Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 tusen takk for at dere fødeklare kvinner tok dere tid til å svare meg:) Tipper dere gleder dere til å bli ferdig nå!!!! Jeg får håpe at jeg får samme beskjed som deg anonym, der legen kan si at det er en liten spire der inne;) Har jo en fra før av, og hadde aldri noe slikt da, så blir litt nervøs. Nå er jeg 9+2, så håper de klarer se at det er noe levende der inne. Passer så veldig godt å få være gravid nå. å jeg gleder meg til nye våkennetter med ett nytt gull som trenger meg:) Takk nok en gang for dere gadd svare:)
Baronessen;-) Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Har tenkt på deg, kossen gjekk det på kontrollen? Håpar det gjekk bra!!!!
mari.a Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 hei-noe liknenede skjedde m meg rundt uke 8..litt blod to-tre dager og veldig vondt i magen et par timer den første dagen d kom blod..var hos lege og sykehus og tok innvendig ul. De så et bankende hjerte der inne, men sa at det så ut som det hadde vært en til der-pga to plommesekker?! de var ikke 100 % sikre, men d var det de trodde. de sa d var ganske vanlig, men at d ofte skjedde veldig tidelig, slik at man aldri merket noe til det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå