Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 sønnen min på snart 15 mnd er hos en helt super dagmamma. Problemet er bare at hennes egen sønn (snart 2) slår, lugger og dytter gullet mitt. Huff, jeg vet det sikkert er sånn det er osv, men i dag da jeg leverte ham fra meg etter ferien hadde jeg helt vondt i magen. (Sønnen hennes har ikke gjort det før - oppdaget det i helga da vi var på en liten tilvenning etter lang ferie) Huff, helt sikkert ikke noe å bry seg om - hun stopper ham jo - men ekkel følelse. Trøst tas mot med takk fra en litt lei seg mamma i full jobb :-)
SassyMom Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det er endel småttiser som slår. Det er oftest noe som går over når de etterhvert får det inn at det er forbudt. Håper han gir seg snart da!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 sånn har datteren min vært mot han jeg er dagmamma for ett par mnd nå også. jammen ikke lett å være mor og dagmamma når du leverer fra deg ett barn som er har bitemerker og kloremerker heller! gir datteren min "straff" og forklarer at det ikke er lov, men det hjelper ikke alltid. blitt litt bedre nå som hun har fått litt språk og skjønner når hun skal si nei, men jammen meg ikke morro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå