Gå til innhold

god morgen jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er alle i hus og det føles best sånn! godt å få alle hjem igjen... (he he det høres ut som vi er en familie på 100, hvor halvparten har vært i krigen)

Men det er deilig når alle er hjemme, og hverdagen viste snurten av seg... Men vi har fire uker ferie igjen... skal bare rydde litt først!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Det er sant: Det er bra å komme i normalt gjenge igjen. Det er jo greit at man er færre en stund. Man savner jo likevel de som ikke er der.

Mange sier at de yngste alltid får mest oppmerksomhet i et hjem, men hos oss er det litt motsatt. Jeg ser også de eldste mer, for de kommer hjem fra skolen mens de små ennå er i barnehagen. Jeg og min mann bruker mye tid i forhold til de eldste sine interesser. De små dilter med på sidelinja både på fotball og håndball. Ikke så moro for dem.

Nå når de eldste er på ferien, koser jeg meg veldig med å bare ha de små rundt meg. Endelig får de all oppmerksomhet, ikke minst kommer de til ordet rundt middagsbordet:-) Det ene barnet vårt som har språkvansker, har utviklet seg kjempemye de siste ukene!

Samtidig savner vi de eldste barna i familien, og teller dager til de er hjemme igjen.

Skrevet

God morgen til deg også:-)

Deilig å samle flokken sin ja:-)

Skrevet

God aften på deg!

Fint å være alle sammen, tenker jeg :)

Hvordan gikk det med dritgreipappaen på utdrikningslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...