Gå til innhold

Mange som bruker besafe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg har glømt å kjøpe slikt belte jeg. Vet jo det er anbefalt fra 2mnd graviditet. Jeg er nå 15 uker på vei, og har glemt hele greia. Flere surrehoder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker... Begynte i uke 20 jeg da, fikk arvet et,

så da så jeg ikke noen grunn til ikke å bruke det :o)

Syns det er værre med de som DROPPER bilbelte istedet!

Hørt om noen som gjør det for ikke å skade magen ved kræsj,

men hallo.................bedre å bli grønnsak selv?

Skrevet

Var nettopp på 3 butikker, ingen hadde dette inne- så populært må det være? Fikk bestilt meg ett. Bør nok ha på belte uansett, hva er vel babyen uten mamma.

Skrevet

Nei, jeg bruker det ikke. Har snakket med både lege og jordmor de mente at det ikke var nødvendigt. Bare man plaserer nederste del av beltet godt under maven

Skrevet

åjå, jeg trodde virkelig at dette var noe alle gravide burde bruke. Min mann har vært skikkelig opptatt av at når måtte se til å få skaffet meg et slik belte. Men jeg kjører mye i jobben, så det har vel litt med det å gjøre også.

Skrevet

jeg fant et brukt på finn, til 150 kr bare!

det er forresten mange diskusjoner her på bim om hvor nødvendig et sånt belte er, men jeg bruker det iallefall, og det er dessuten ganske behagelig!

Skrevet

Jeg er litt sløv. Men skal blir flink, å feste det tilbake i dag!

Skrevet

kjenner en som var utfor en bilulykke no for 2 dager siden, hun hadde ikke et slikt belte og var bare 16 uker på vei så magen var ikke stor nok til å holde beltet ned. Hun ligger nå under observasjon på sykehusen pga at de tre dagene er veldig kritisk. Men heldigvis ser det ut som at den lille krabbaten har det bra. Så nå har jeg begynt å bruke mitt besafe belte for fullt, var litt sløv før. Men er ikke så dyrt at det ikke er vært det om noe skal skje:)

Skrevet

Jeg skal kjøpe i morra, før vi legger ut på bilferie.

Har aldri vært i tvil om jeg skulle ha et slikt belte, det er vel investerte kroner!!

Skrevet

Jeg løp å kjøpte i dag etter jeg leste dette innlegget! kjekt å ha!:)

Skrevet

Veit ikke åssen det ser ut en gang. Tanken har streifet meg så har jeg tenkt at det ikke er vits før et stykke uti svangerskapet. Så kjører vi ikke så mye og jeg tenker vel i bakhodet at det skjer ikke meg! Idiotisk selvfølgelig.... nå er jeg 25 uker på vei...sukk...HVOR får man kjøpt et slikt belte??? :)

Skrevet

Babyshop selger det for 349 kroner. Og alle plasser de selger BeSafe produkter. God investering tenker jeg!:) Enkelt å instalere i bilen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...