MamiMaribel Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hurra!!! Testet positivt for to dager siden, en dag før ikm. Jeg må innrømme at jeg begynte å bli bekymret, siden jeg aldri fant eggløsning! (prøvde både med CB og pinner) Så her er mitt beste tips til de som ikke er sikker på når de har eggløsning: ha sex jevnlig, og ikke legg alt i de dagene du tror du har eggløsning. Det kan være på andre dager enn du tror, og kan det variere fra måned til måned. Jeg bomma iallefall helt i mine antagelser:-) Symptomer: økt sexlyst (helt unormalt før mens!), såre brystvorter og hjertebank eller økt puls. (som om jeg er nervøs hele tida??) Til dere som strever og strever og har prøvd lenge: MASSE LYKKE TIL fra hele mitt hjertet! :-)
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Så flott. Og gratulerer så masse. Lykke til med den lille spira Er selv i min 12. pp, så jeg takker og bukker for lykkeønskningene!
ippemo får augustbaby Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer og lykke til videre med spire i magen!
MamiMaribel Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det mener jeg virkelig! Du er en av dem jeg har "fulgt litt med" (er ikke så ofte her inne, og leser mer enn jeg skriver:-)) men etterhvert blir man jo litt engasjert ! Får håpe det blir vårbaby på deg også:-) Klem!
pgpia_ Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 har å opplevd å ikke finn EL, testa kvar einaste dag, men fikk aldri positiv, så trudde jo aldri eg kun ha mulighet tel å bi gravid, men testa positivt 6 daga før ikm. Hadde sex kvar dag i 9 daga rundt EL og ellers ganske så ofte. Grunnden tel at eg veit når eg hadde EL va at eg va på ul å legen kun se at d va på gang, fikk se slimgreian og egg å sånt:D:D lykke tel alle sammen, håpa d kommer mange vårbabya:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 åååå..så herlig å vite at det går ann å bli gravid uten å finne el. Jeg tester og tester men den dumme el vil ikke vise seg for meg..Bra når det blir skrevet slikt på bim, da føles det mindre håpløst!!!! Lykke til med spira!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå