Gå til innhold

Hvordan er det med dere Augustklubb??:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Her er det 21 dager igjen til termin....skikkelig nedtelling!

 

Permisjonen begynner, alt er klart og jeg er veldig spent på hvordan min 3 fødsel starter og blir men gruer meg ikke.....har to barn på 10 og 7 år - og de har begynt å vente på lillesøsteren sin nå:)

 

Ellers er formen veldig bra, bare oppe et par ganger på do om natta men trenger en dupp på ettermiddagen - blir fortere sliten og blir kvalm etter hvert måltid så matlysten er ikke på topp.

Mange rundt meg som har fått baby, så nå lengter jeg etter å møte vesla:)

 

Håper alt er bra med dere, og lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ut på tur

16 dager igjen nå.

Nyter ferien frem mot fødselen.

Mye som står igjen her hjemme før alt er perfekt.... eller egentlig ikke så mye men med det tempoet det går i her så tar ting "litt" tid. hi hi

 

Jeg er ikke rastløs på å få Lillevennen ut. H*n kommer når h*n er klar... men jeg bør nok ikke gå veldig mye over for det er en skikkelig stor unge der inne...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 5 dager igjen til termin! Jeg har også en stor unge der inne og håper det skjer noe nå veldig snart så han ikke vokser seg enda større ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 dager igjen her....!! Men tida går fort, og jeg håper og tror at lillegutt kommer rundt termin, så dette går nok bra! Har litt småplukk igjen å gjøre før prinsen kommer, men er sjenerelt klar for den store dagen! Formen er bra, blir bare litt sliten av ingenting, så derfor tar jeg ting med ro. Har akkurat kommet hjem fra ei uke bilferie på Vestlandet, og hadde det helt flott der! Men godt å være hjemme igjen, bare i TILFELLE noe skulle skje!

Ser jo at flere i august-klubben har fått sine etterlengtede babier allerede, selv om de har termin medio august. Så lykke til jenter! Ikke lenge igjen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 dager til termin.

Dagene går litt sakte, jeg er i skikkelig ventemodus. Gleder meg sånn til å bli kjent med huleboeren min.

Jeg har kynnere stort sett hele tiden, lurer på om de skal bli vonde snart/gå over til rier.

Skal på kontroll i morgen, spennende å høre hva legen sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 10 dager igjen til termin, og jeg er skikkelig klar!! Alt av utstyr er på plass - nå mangler det bare en BABY!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dager igjen og er klar som bare det!!!

Løs mage i noen uker, idag begynner jeg å bli litt kvalm også...masse kynnere og mensmurringer i mage og rygg. Begynner å bli utslitt av å ha vondt, lurer på hvordan jeg da skal klare meg gjennom en fødsel..håper det nærmer seg nå. Vaska hus, gått turer, modningsakupunktur, brødbaking og sex - sliter meg bare ut. Nå får jeg heller bare slappe av tror jeg.

 

Rart man blir så sinnsykt utålmodig på slutten..her har vi gått i ni måneder og så klarer vi plutselig ikke ventinga lenger. Sambo lurte på om jeg hadde ombestemt meg på å få flere barn her om dagen siden jeg var så lei...hehe..men det har jeg jo ikke:)

 

Jaja alt er ihvertfall klart, monterte til og med bilsete i går...hva man ikke gjør for å slå ihjel tiden!

 

Men kjære lille babyen min: KOM UT NÅ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det enda 5 dager igjen til termin, og jeg er KLAR!

I dag har jeg laget en liste over alt jeg kan gjøre fra uke 31-33. Nederst på listen står det FÅ BABY... og jeg gleder meg aller mest til det punktet kan strykes ut. Enn så lenge skal jeg bake, male, rydde i papirer mm. Synes dagene hjemme alene blir litt lange, derfor denne listen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

her er det 8dager igjen til termin, har hatt nedtelling lenge.

er egentlig i ganske god form så jeg får nå gjort litt for å få dagene til å gå, + at vi har en ganske så aktiv 5 åring.

Jeg gleder meg veldig til babyen kommer så vi får hilse på h*n.

Håper at jeg slipper å gå noe over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her........ Èn uke til termin! Er så spent! I dag har dagen vært en blanding mellom kvalme, spising og soving........ Om d er fordi jeg er så spent eller om d er fordi jeg rett og slett er klar, d vet jeg ikke helt!

 

Er forresten SÅÅÅÅÅÅ lei de som ringer fordi de liksom har noe å prate om....... men lurer egentlig bare på om noe er på gang. La oss være i fred....... (er d bare vi som føler d sånn?)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

 

Her er det 9 dager til termin.. Blitt litt forkjøla de siste dagene, det har gjort meg litt lei. Har vært i veldig god form hele veien, og jobbet 100% uten sykdom til siste dag før permisjon. Dagen etter flyttet vi fra min hjemby på vestlandet til samboeren min sitt hjemsted på østlandet, nå er vi heldigvis på plass i leid leilighet. Har kjøpt tomt og skal bygge, så jeg har en del å gjøre i forhold til det. Likevel er jeg utålmodig nå, og litt lei av menssmerter hver dag :):)

 

Mamma har vært her mye, og sammen har vi bakt masse, laget jordbærsyltetøy og plantet i potter. Syns det hørtes veldig lurt ut å lage en liste over kjekke ting å gjøre, har du noen tips kanskje?

 

Nå er det bare å håpe på en god sistetid og en fin fødsel, jeg prøver å si til meg selv at når jeg har ventet over 9 måneder, klarer jeg å vente noen dager til...:)

 

Lykke til alle sammen, blir spennende å høre hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er d også nedtelling for fullt.... det er 21 dager til terminen men det er bare 14 dager til prinsessa vår kommer til verden ved hjelp av kesiersnitt... begynner å kjenne at nervene melder sin adkomst litt ja... men gleden og spenningen overdøver d glatt egenltig da...

 

Noen flere som skal ha KS på haukeland i samme tiden som meg (13.august)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...