En blå å en rød:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg så en gang en fødselsfilm om ei dame som fødte på et kjempekoseli "føde-hus" eller noe. Kvinnen satt på fødekrakk og fødselen gikk veldig greit...Ei venninne av meg ville gjerne se denne filmen, men jeg klarer IKKE å finne den!! *arrg* Tror filmen er som en slags reklame for dette føde-stedet....hadde jeg sett denne filmen som førstegangsfødende hadde jeg ikke trodd det var så vondt som det var..*ler* Er det noen som skjønner hva slags fødselsfilm jeg mener? (for jeg er nemlig UFATTELIG god til å forklare...*NOPE!*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå