4barns mor Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har et familiemedlem som er lystløgner. Hun mente hun hadde møtt en tidligere nabo av oss på A-hus, og mente han hadde hatt kreft i lungen og fjernet den ene lungen? Mine spørsmål er som følge: Fjerner man lungen ved kreft (leste på radiumhospitalet at man helst ikke gjør det)? og gjør de dette på A-hus? (Trodde kun det var radiumen som gjorde slikt). Dette skulle visstnok ha skjedd på onsdag, og han det gjalt skulle vært ute å gått på sykehuset i går. Synes dette virker rart at man kan være oppegående så kort tid etter en slik stor operasjon. Så bare hvordan sambo var etter transplantasjonen. Takk for svar.
doffine Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ved visse tilfeller kan de fjerne deler av lunge eller hele lungen:-)) Er ikke så vanlig å gjøre dette i dag, men det blir gjort. Og jo fortere pasienten er oppe å går jo bedre er det... Men det er jo forskjell fra person til person, og hva for operasjon en har vært igjennom...
4barns mor Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Oki, takk for svar.. Synes bare det virket så rart liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå