Gå til innhold

Noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et familiemedlem som er lystløgner. Hun mente hun hadde møtt en tidligere nabo av oss på A-hus, og mente han hadde hatt kreft i lungen og fjernet den ene lungen? Mine spørsmål er som følge: Fjerner man lungen ved kreft (leste på radiumhospitalet at man helst ikke gjør det)? og gjør de dette på A-hus? (Trodde kun det var radiumen som gjorde slikt).

 

Dette skulle visstnok ha skjedd på onsdag, og han det gjalt skulle vært ute å gått på sykehuset i går.

 

Synes dette virker rart at man kan være oppegående så kort tid etter en slik stor operasjon. Så bare hvordan sambo var etter transplantasjonen.

 

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved visse tilfeller kan de fjerne deler av lunge eller hele lungen:-)) Er ikke så vanlig å gjøre dette i dag, men det blir gjort. Og jo fortere pasienten er oppe å går jo bedre er det... Men det er jo forskjell fra person til person, og hva for operasjon en har vært igjennom...

Skrevet

Oki, takk for svar.. Synes bare det virket så rart liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...