Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hvilken babyhaler bruker dere til de da? (tenker på de som ikke er så store at de kan klare det uten da =) og evt.hvilken babyhaler har dere i bhg.? Vi har en lang en hjemme,så var jeg og fikk en ny liten en for å ha i bhg,men sa jo til dama på apoteke siden det stod på pakken også fargen på de,at lilleutt er jo 2år så da kunne han jo ikke bruke den for de fra 0-18mnd,ble jo for liten,så fikk en ny maske,men den passer jo ikke til denne babyhaleren,sa det til henne,men hun insisterte på at det gjorde det,men neida,så må å bytte idag,skulle jo ha den med i bhg i dag,men,men.får bli i morgen da=) heldigvis skrev legen ut for en ekstra babyhaler på blåresepten,men synes ikke jeg skulle måtte bruke av den siden hun faktis ga meg feil.. er en liten rød en,sånn reise babyhaler,den vi har fra før er lang og helt blank,med 2 blåe ventiler,denne lille har faktis ikke ventiler i det hele tatt..som jeg kunne se...
Cat.68 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 vår lille jenta har astma og til henne bruker vi " Aero chamber plus". Det er den minste trur jeg, men den passer fortsatt fint til jenta vår som blir 2 i sept.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 ja,er vel det den heter den som vi fikk nå sist..er den rød? hmm..her passer ikke masken til lillegutt,og han syntes absolutt ikke noe om å ha det så trang rundt munn,dekker såvidt nese og munn,han ble 2 i april da. skal se om de har den gule,er den han egentlig skal ha. men jeg husker på det så sa hun på apoteke også at,hvertfall maskene gikk ut av produksjon 1.10-07,vet ikke med babyhaleren da,men det kom vist opp på skjermen når hun scannet den,så bare til opplysning =)
Cat.68 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Den vi har er vel mer oransje en röd. Den er liksom helt akkurat rundt nese og munn, så vi må nok opp et hakk snart igjen. Hvorfor i alle dager har de sluttet med? dem sa hun det??
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 ja,kanskje mer orasje ja,men er hvertfall den jeg tenker på ja,er den vi fikk nå,men fikk en masken til den gule,og hun mente den skulle passe,men det gjør den ikke. Nei,hun sa bare at de skulle gå ut av produksjonen,men var masken hun sa det om,for hun sa det til ei anna også,kan høre med dem nå når jeg er på apoteke,så kan jeg si ifra til deg hva jeg finner ut,synes de små er mer greie enn den lange store vi har,for den lille kan jeg ha i stelleveska,ikke den store.. har ikke jeg deg på msn tro...? =) så kan si ifra der når jeg kommer hjem hva de sier på apoteke,skal høre om de skal slutte med babyhaleren også eller om det er kun masken,eller om det feks. bare er akkurat den produsenten,men at det kommer ny.. men skal kjøre til byen nå=)
Cat.68 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ok, skriv inn til meg her da, for jeg er på ferie nå og er ikke så mye logget inn på msn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå