prekæs Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Så et forslag om dette, husker ikke fra hvilket parti. Kan det da være mulig at også barnehagemotstandere ville "puttet" ungene sine i barnehagen? Meninger?
6Ymamma Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Først vil jeg si at jeg ikke er i mot barnehager. Ja hehehehehe det tror jeg de vil komme til å gjøre ja! Helt sikkert! Kanskje ikke alle, men sikkert en god del. Mye rart som skjer med folk når ting er gratis!
Mammatiltoprinser Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er ikke barnehagemotstander, men jeg vil ikke ha mine barn i barnehage fra de er året. Venter heller til de er hvertfall to. Dette har ingen ting med prisen å gjøre, men det faktum at jeg synes de er for små.. Men gratis bhg til alle? ja hvorfor ikke. men hadde ikke satt barna noe tidligere i bhg for det
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er IKKE glad i bhg og hadde nok heller ikke levert mine barn i bhg selv om det hadde vært gratis. For jeg regner da med at det ikke blir valgfri bhg og jeg vil ikke ha mine i en vi sokner til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå