3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Fra litt etter kl 12 i natt og fram til nå har jeg hatt det jeg kanskje kan kalle vonde kynnere. Begynte med litt mensvondt og deretter kom det som et belte rundt korsrygg og nedre del av mage med ca 10 min mellomrom. Sovna litt til slutt sånn rundt kl 03 tror jeg... Ikke fordi det var så vondt, men fordi jeg var så spent på om det kom til å skje noe;) Hehe... I 6-tida ble det 5 min i mellom, men varte ikke mer enn ca 30 sek... Mener jeg hadde et par litt ordentligere tak for halvannen time siden etter en dusj, men nå har det roet seg ned og jeg begynner å bli litt skuffa... Er ikke mange dagene over termin, men syns det er litt dårlig gjort av kroppen å lure meg sånn. Hva skal jeg finne på idag da, tro? Kanskje vaske litt hus? Ønsk meg masse vondt, så vi får hilse på babyen vår idag;)
Nusse_83 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vil ikke ønske deg vondt, men lykke til så får vi håpe at det tar seg opp til fødsel.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Kan jo hende livmoren din lager seg en bittelitten åpning og at den hviler seg litt før den setter i gang for alvor!! Vi får satse på det og at smerten kommer tilbake!! (ellers ønsker jeg deg jo den vondten som du selv ønsker:-0)
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Og ikke vet jeg hvorfor jeg ble anonym, men det skjer noen ganger fra tid til annen( Helt uten at jeg trykker på anonymknappen også)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Så spennende da. Får håpe riene tar seg opp og hadde nok slappet av litt så du har masse energi til fødsel. Masse lykke til og hold oss oppdatert =) Stor lykketilklem fra
Lovisen Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Tenk seg at man hilser smerten velkommen :-) Jeg blir nesten skuffa når jeg ikke har vondt - kommer nok til å ta de ord i meg igjen :-) Jeg hadde slike smerter som du beskriver, natten til fredag - men det var "bare" slimproppen som gik. Jordmor mente at det typisk ville gå enda 3-4 dager før der ville skje noe, så nå venter jeg bare på smertene jeg å :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Hehe... Ja, litt rart å ønske seg vondt, men slipper liksom ikke unna heller, så da kan det like gjerne bare sette i gang syns jeg;) Går fremdeles med litt småvondt her, men ikke noe som har noe for seg tror jeg... Lykke til til alle dere som også går og venter på vondt;) Får vel krysse fingre for at fullmånen gjør sitt i natt;) Er så spennende dette her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå