Gå til innhold

Hadde dere kjøpt et sengesett til babyen for over 2000,- ?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg en på finn.no som selger jentebaby-sengesett til 1500,- ?!? Jeg spurte om det var seriøst og: Ja, hun hadde betalt over 2000,- for det (det hadde bare stått til pynt, og så viste det seg at de fikk en gutt istedet) haha må bare le...

Hva mener dere.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være av gull det da? Nei det hadde jeg ikke gjort!!!

Skrevet

Nei:) Det hadde jeg aldri gjort! Men har men så mye penger så...Eller forresten, hadde ikke hatt samvittighet til å kjøpe det om jeg hadde hatt masse penger heller jeg!

Skrevet

Nei, hadde ikke vurdert det engang!

Skrevet

Nei, aldri i verden! Er det rareste jeg har hørt.

Skrevet

For dyntrekk og putetrekk var det kanskje litt dyrt ja, men det er ikke et helt sett med sengekant og himmel da?

Skrevet

Såg at det var det ja. Synes ikke det var noen forferdelig pris. Kjøper man delene løst i litt kvalitet koster fort litt.

Sengesett 400 kr

Sengekant 600 kr

Himmel 500 kr

Men kanskje dette var ekstra flott?

Skrevet

Hadde det fulgt med seng og madrass også så hadde det kanskje vært en grei pris. Selv kvalitet koster ikke så mye. Og er iallfall ikke verdt det.

Skrevet

Det er jo ofte følelsen av luksus man er ute etter når man kjøper noe så dyrt, så om man føler det er mye flottere og bedre så er det kanskje verdt prisen for noen. Selv om detkanskje bare er prisen som er anderledes.

Skrevet

Om det er et helt sett med himmel, laken, sengeteppe, dynetrekk, putetrekk og kant så er det ikke så ille igrunn. Men Hadde nok ikke falt meg inn å bruke så mye på sengen til småen.

Skrevet

Hører voldsomt ut, men det kostet jo litt med bare himmel og sengekant også... Er dette med?

Sånn ellers synes jeg det er drøyt nok med settene fra babydan til 299 jeg da (dynetrekk og putevar).... hehehe

Skrevet

Aldri i verden!

Skrevet

Hvis jeg hadde driti penger, så kanskje:-)

Skrevet

Høres jo dyrt ut slik du beskriver det men når det viser seg at det er snkk om 3 sengesett, himmel og sengekant ubrukt. Så var vel ikke det så altfor gale?hadde ikke betalt det selv da men.

Skrevet

Sengekant ga vi 150 kr for på jysk (med heffalumpen og ole brum):-)

og himmel i samme ksotet og 150 kr

og ett ole brum sengesett 200 kr tror jeg:-)

Og det er kjempe fint og ålreit:D

Kommer jo ann på hvor man kjøper det da:-)

Skrevet

jeg betalte vel noe sånt for himmel dynetrekk og sprinkelbeskyttelse fra reflex...syens ikke det er noe gale pris men hvis det kun er dynetrekket er det ufattelig dyrt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...